Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, podavam ztiznost ohledne nevyplacene renty na muj spravny ucet, ktery zavinila pracovnice likvodatorka a poslala tuto fin. hotovost na neexistujici ucet s kodem banky 0600 Renta mi prichazi na ucet od 6/2017 pravidekne na ucet s bankou 5500, ktera likvidatorka toto spletla at si to zodpovi, zadam okamzite vyplaceni renty ne na muj ucet, jinka zadam nahrad vsech skod ,ktere mi vznikli diky opozdene platbe na ucet. Pracovnice info centra v Kooperative, ktere jsem telefonoval na cislo 957 105 105 mate hovor monitorovan, pracovnice mitvrdi,ze penize odesli na banku 0600, takze je tady zdokumnetovana chyba likvidatrky, zadam okamzite vyplaceni. Proc se ceka na vrtaku penez z banky neexistujiciho uctu, a pracovnice neuhradi ihned tyto finance mne na spravny ucet. Zadam okamzitou odpoved.
Rampáček
Renta Kooperativa
Okamzite vypLACENI SVYCH PENEZ
|
Tweet |
Bude vhodné se se svým požadavkem znovu obrátit na společnost. V případě, že dle smluvních podmínek již mělo dojít k vyplacení renty, je nyní společnost v prodlení s plněním peněžitého závazku.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“