Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, podavam staznost na Cesku postu, ktora mi uz od 24.11.2017 nedodala zaplatenu zasielku z Ciny. Podacie cislo zasielky v CR uvadzam v podrobnostiach staznosti. Pisala som mail na cesku postu, odpisali mi ze nie je v databaze a viac nereagovali, zasielka bola vporiadku dorucena na cesku postu,da sa normalne vyhladat v sledovanych zasielkach, tak nareozumiem s cim je stale problem. Pochopila by som postovny kolabs pocas vianoc ale to uz uplynuli min 2 mesiace a zasielka stale nikde. Budem rada, ak sa to cim skor vyriesi. Som ochotna este na vyjadrenie pockat 14 dni a pockat na zasielku pokial bude do 14 dni dorucena, inak budem nutena ziadat od ceskej posty o vratenie ciastky za nedorucenu zasielku. Vsetko mam zdokumentovane, ak bude potrebne poslem na vyziadanie. Dakujem a verim ze sa problem vyriesi cim skor.
RR968069916VV - podacie c. zasielky v CR, LF228663963CN - cislo zasielky z Ciny
Ako som uz uviedla v popise staznosti som ochotna pockat este 14 dni na zasielku, po uplynuti 14 dni ziadam o vratenie penazi za nedorucenu zasielku. S poskytnutim dalsich udajov nebude problem. Dakujem
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.
Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.