Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Pan H. mně zásilky nedoručuje, přesto že jsem doma a nahlásí, že jsem doma nebyla.Toto dokazují SMS mezi mnou a panem H. Včera mně měl opět doručovat večerní zásilku c.40093630531.Kolem 19 hodiny jsem mu psala jestli zásilku doručí a odepsal, že mi ji doručí dnes spolu se zásilkou c.80051734500na jejímž doručení jsme byli dnes domluveni.Opet mohu dokazat SMS. Dnes když jsem mu ráno psala,tak mi odepsal, že pro mě žádné zásilky nemá.Opet potvrzeno SMS. Volala jsem na dispečink,kde jsem se domluvila na doručení zásilky c. 40093630531 na zítřejší večerní doručení. Zásilku c. 80051734500 na pondělní denni doručení.
S pozdravem Blanka Plevna
Řešit jednání osobně s panem H., protože lže když říká že nejsem doma.Dokazuji to SMS.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.