Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, tato společnost uzavřela na základě mojí plné moci smlouvu o dodávkách elektřiny a plynu.
Problém je v tom, že nové smlouvy jsou na dobu pěti let, přitom na přihlášce k výběrovému řízení je uvedeno, že se uzavírají na dobu neurčitou.
U smlouvy na dodávku plynu mám navíc vázanou dobu u stávajícího dodavatele do 30.09.2019 a smlouva mi přišla od 31.12.2018.
Nové smlouvy jsou s dodavatelem Utylis Energie s r.o.
Na moje výzvy moc nereagují, jednou mi odpověděli, že je to pro mně výhodné (i když na další roky se cena vypočítává a tak už výhodná nebude).
Na internetu nemají žádný telefonní kontakt tak je problém se s nimi
spojit.
Prosím o posouzení a vyjádření k této záležitosti.
děkuji
Jan Krasula
Změna smluv na dobu neurčitou s možností je po roce vypovědět, a zahájení dodávky plynu až po ukončení vázací doby se stávajícím dodavatelem (Lama energy).
|
Tweet |
Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost (jménem spotřebitele uzavřela jinou smlouvu), odpovídá za škodu, která spotřebitelovi na základě tohoto jednání vznikla (např. úhrada poplatků za předčasné ukončení smlouvy).
Spotřebitel by měl vyzvat společnost, aby učinila nápravu. Nebude-li společnost na výzvu reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.