Společnost


EnTrade CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21393Plná moc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před 7 lety

Jan Krasula

Znění stížnosti

Dobrý den, tato společnost uzavřela na základě mojí plné moci smlouvu o dodávkách elektřiny a plynu.
Problém je v tom, že nové smlouvy jsou na dobu pěti let, přitom na přihlášce k výběrovému řízení je uvedeno, že se uzavírají na dobu neurčitou.
U smlouvy na dodávku plynu mám navíc vázanou dobu u stávajícího dodavatele do 30.09.2019 a smlouva mi přišla od 31.12.2018.
Nové smlouvy jsou s dodavatelem Utylis Energie s r.o.
Na moje výzvy moc nereagují, jednou mi odpověděli, že je to pro mně výhodné (i když na další roky se cena vypočítává a tak už výhodná nebude).
Na internetu nemají žádný telefonní kontakt tak je problém se s nimi
spojit.
Prosím o posouzení a vyjádření k této záležitosti.
děkuji
Jan Krasula


Požadované řešení

Změna smluv na dobu neurčitou s možností je po roce vypovědět, a zahájení dodávky plynu až po ukončení vázací doby se stávajícím dodavatelem (Lama energy).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 20:58, před 7 lety

Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost (jménem spotřebitele uzavřela jinou smlouvu), odpovídá za škodu, která spotřebitelovi na základě tohoto jednání vznikla (např. úhrada poplatků za předčasné ukončení smlouvy).

Spotřebitel by měl vyzvat společnost, aby učinila nápravu. Nebude-li společnost na výzvu reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:09, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.