Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilka číslo BA0261395673X uložená na poště Praha 10 Strašnice, 100 00 od 2. 2. 2018 - nedostala jsem ani jedno oznámení o uložení zásilky - toto se děje opakovaně a zásilku dostanu jen díky tomu, že urguju odesílatele a od toho získám informaci, že zásilka musí být na poště. Ale pokud bych o odeslání nevěděla, vůbec se nedozvím, že mi nějaký balík přišel!!!
zásilka/balík číslo BA0261395673X
zjednání nápravy při doručování balíků Českou poštou
|
Tweet |
Odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání zásilky u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána.
Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.