Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21407Naučtované poplatky, nemožnost zrušení VIP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před 7 lety

Pavel Grmela

Znění stížnosti

Dobrý den, mám podobný problém jako většina zde. Registroval jsem se na seznamce, provedl jednu platbu za VIP ucet v cene 996Kč. nicméně sem nečetl obchodní podmínky a tudíž si nevšiml nějakych automatickych plateb. Po nějake dobe jsem profil deaktivoval s tím,že je vše vyřešene a VIP členstí zaniklo, omyl. Bohužel si nepamatuji jakou emailovou adresu jsem použil a jaké jsem měl uživatelské jméno. Vše jsem tady pročetl,ale jak mám pokračovat pokud nemám žádný email o registraci a nepamatuji si kontaktni udaje?Fax a cizí jazyky neovládám. Psal jsem i na jejich podporu s dotazem co dělat. Jiný kontakt než na podporu není, telefon žádny.


Produkt

jedná se o stránku: www.žhavá-zalezitost.com a VIP členství za 996Kč


Požadované řešení

Zrušení VIP členství, zrušení automatických plateb a veškeré spojistosti s tímto webem. Potřebuji poradit jak tuhle šílenost zarazit. Nechci platit cca 1000Kč měsíčně za nic. Pomůže to řešit s bankou? zablokováním plateb? Je mi jasné,že minimálně musím podat vypoved, ale nepamatuji si kdy jsem profil zakládal (kvuli 14ti denni lhute pred vyprsenim clenstvi), druhá platba odešla 2.2.2018. A s faxem absolutně neumím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 08:40, před 7 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.