Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21409Nedoručení předplacených tiskovin dne 08.02.2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před 7 lety

MUDr. Eva Říhová

Znění stížnosti

Dne 08.02.2018 mi opět nebyly doručeny předplacené tiskoviny MF dnes a Dnes magazín. Jedná se již o pátý případ nedoručení tiskovin. Opakovaně jsem na tuto skutečnost vydavatele upozorňovala se žádostí o nápravu a finanční kompenzaci. Bezvýsledně.


Produkt

Čtvrteční a sobotní vydání MF dnes.


Požadované řešení

Vrácení předplatného a zásadní zkvalitnění předplacené služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 19:57, před 7 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Reklamaci je dle čl. 3 Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné deníku MF DNES zapotřebí uplatnit do 7 dnů od nedoručení deníku. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku.

Dle čl. 8.4 písm. b) všeobecných obchodních podmínek může spotřebitel od smlouvy o předplatném odstoupit, pokud mu opakovaně, minimálně však 3x, v jednom kalendářním čtvrtletí nebyl v den vydání doručen řádně deník (bezvadné výtisky v odpovídajícím počtu) a tyto vady byly řádně a včas reklamovány.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.