Společnost


Zásobování a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#21414Neuznaná reklamce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před 7 lety

Ladislav Lubij

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve společnosti Supermarket Eva jsem již čtyřikrát reklamoval mobilní telefon Sony Xperia na různé závdy a dožadoval jsem se vrácení peněz.Jenže tam mi řekli že druhá reklamace 13.11.2017 nebyla uznaná tudíž se jedná teprv o třetí reklamaci. Jednalo se o problikávající diodu na zadní části mobilu.Servis mobil vrátil s tím že se závada běhěm testování neprojevila a obnovil tovární nastavení,15.11.2017 jsem s vyjádřením nesouhlasil a chybu jsem na místě opět předvedl prodejci ten do protokolu uvedl cituji: Při výdeji bylo přisvícení testováno a zákazník vadu předvedl.Telefon není opravený.Světlo problikává.Vada se dá předvést lehkým poklepem kolem ledky.
Servis mobil opět vrátil s tím že se závada při testování neprojevila a opět obnovil tovární nastavení,ale dioda při převzetí chybu již neprojevovala,takže jsem protokol podepsal.

Má otázka tedy zní mám právo tuto reklamaci považovat za uznanou když sám prodejce tuto chybu potvdil?
Děkuji za posouzení


Produkt

Sony Xperia M4 Aqua E2303 Black


Požadované řešení

Uznání druhé reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 19:16, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (alespoň třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci. V praxi se za větší počet vad považuje také to, pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé vady (tři předchozí uznané reklamace).

V případě, že prodávající reklamaci zamítá, musí zamítnutí nejen písemně odůvodnit, ale reklamovaný výrobek také vrátit spotřebitelovi ve stavu, v jakém jej převzal. Pokud se na zboží vada vyskytovala a tato vada byla během reklamace odstraněna, avšak reklamace byla ze strany prodávajícího zamítnuta, mohlo by se takové jednání prodávajícího považovat za obcházení zákona, neboť by tím bránil spotřebiteli rozporovat způsob vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2018 10:10, před 7 lety

Dobrý den,

telefon byl 1.3.2018 předán na naše reklamační oddělení s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy. Nyní pracujeme na vyřízení jeho požadavku.

S pozdravem
Martin Plicka
Zásobování, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.3.2018 13:27, před 7 lety


Ladislav Lubij

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
během čekání na vyjádření ke stížnosti se mobil po páté porouchal,reklamace byla uznána a 26.3.2018 došlo k odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Škoda jen že mi společnost neodpověděla na můj dotaz.

Děkuji
S přátelským pozdravem
Ladislav Lubij