Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21417Okamžité zrušení profilu, premium členství a vrácení částky zpět na účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před 7 lety

Lenka Neuwirthova

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dnes, dne 9.2. jsem se rozhodla o zakoupení VIP členství, byla zde tučně uvedena částka 399 Kč, ani ve snu mě nenapadlo, že částku násobí 12ti měsíci, myslela jsem, že se jedná o promo akci, proto jsem na tuto částku "klikla" a až posléze zjistila, že mi z účtu odešla částka v hodnotě 4.788Kč
Opravdu jsem nedomyslela, že celková částka bude tak vysoká, proto jsem ihned kontaktovala (tentýž den, tedy 9.2.2018)společnost be2 o okamžité zrušení členství , profilu a navrácení celkové částky zpět na můj účet, jelikož jako spotřebitel mám právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů.

Proto bych ráda požádala o navrácení mých finančních prostředků zpět na mou platební kartu či účet jelikož jsem ve lhůtě 14 dnů pro odstoupení od smlouvy.

Velice Děkuji
S pozdravem


Produkt

Ticket#2018020910028597-Produkt zaplaceno členství 12 měsíců ve výši 4.788Kč, uživatel NeuLena@seznam.cz


Požadované řešení

Prosím o navrácení peněz a zrušení členství ve společnosti be2 bez budoucích závazků mezi mnou a be2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 18:58, před 7 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a společnost s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitelky začala před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí společnosti dle § 1834 občanského zákoníku poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat společnost (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Společnost je povinna vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je společnost zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2018 13:45, před 7 lety

ID: GYFJPC34


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2018 14:37, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se věc již podařilo vyřešit. Na základě tohoto sdělení stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.