Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#2142Zakoupení žehličky Philips

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 11 lety

Ludmila Čejková

Znění stížnosti

V roce 2012 jsem si zakoupila přes internet žehličku Philips GC4410 žehlička mi přišla 27.11.2012.Tak víc jak půl roku žehlila nádherně až potom z ní začala vytékat voda a to dost i přestala žehlit tou teplotou kterou jsem zadala,tak jsem začala hledat telefon ale tam mi to nikdo nebral.Několikrát jsem psala na zakázkový obchod MALL ale nikdy se nic nedělo. Je rok pryč a co já s tou žehličkou stála mě přes 1000kč a hotovo ale já jsem na ID a ty peníze jsou dost velká položka.Naposled se obtěžuji napsat jinak to předám televizi.To je z mé strany vše S pozdravem Čejková Ludmila


Požadované řešení

Řešení je takové z mé strany výměna žehličky a nebo poslat peníze bylo to přes 1000Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 12:31, před 11 lety

V případě, že obchodník nereaguje na uplatnění reklamace, doporučujeme kontaktovat živnostenský úřad. Dle živnostenského zákona je povinný obchodník fungovat na adresách uvedených v živnostenském rejstříku. Jako adresu sídla v obchodním rejstříku je uvedeno: Praha 7, Dělnická 213/12, PSČ 170 00.
Doporučujeme, pokud se tak ještě nestalo, zaslat výzvu k vyřízení reklamace na adresu sídla společnosti. Každopádně, pokud lze prokázat, že spotřebitel vady vytkl, pouze prodejce nepřevzal poštu, považuje se reklamace za uplatněnou a tudíž nevyřízenou do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a spotřebitelka má nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2014 15:33, před 11 lety

Vážená paní Čejková,

dovoluji si Vás kontaktovat jménem obchodu Mall.cz. Pokud Vám ani přes výzvy nebyla odpověď na Vaši reklamaci zaslána, kontaktujte mě, prosím, na emailu overeno@mall.cz společně s číslem Vaší objednávky, abychom mohli Vaši reklamaci zdárně dořešit.

Děkuji.

Eliška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 22:54, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.