Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
V roce 2012 jsem si zakoupila přes internet žehličku Philips GC4410 žehlička mi přišla 27.11.2012.Tak víc jak půl roku žehlila nádherně až potom z ní začala vytékat voda a to dost i přestala žehlit tou teplotou kterou jsem zadala,tak jsem začala hledat telefon ale tam mi to nikdo nebral.Několikrát jsem psala na zakázkový obchod MALL ale nikdy se nic nedělo. Je rok pryč a co já s tou žehličkou stála mě přes 1000kč a hotovo ale já jsem na ID a ty peníze jsou dost velká položka.Naposled se obtěžuji napsat jinak to předám televizi.To je z mé strany vše S pozdravem Čejková Ludmila
Řešení je takové z mé strany výměna žehličky a nebo poslat peníze bylo to přes 1000Kč
|
Tweet |
V případě, že obchodník nereaguje na uplatnění reklamace, doporučujeme kontaktovat živnostenský úřad. Dle živnostenského zákona je povinný obchodník fungovat na adresách uvedených v živnostenském rejstříku. Jako adresu sídla v obchodním rejstříku je uvedeno: Praha 7, Dělnická 213/12, PSČ 170 00.
Doporučujeme, pokud se tak ještě nestalo, zaslat výzvu k vyřízení reklamace na adresu sídla společnosti. Každopádně, pokud lze prokázat, že spotřebitel vady vytkl, pouze prodejce nepřevzal poštu, považuje se reklamace za uplatněnou a tudíž nevyřízenou do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a spotřebitelka má nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Vážená paní Čejková,
dovoluji si Vás kontaktovat jménem obchodu Mall.cz. Pokud Vám ani přes výzvy nebyla odpověď na Vaši reklamaci zaslána, kontaktujte mě, prosím, na emailu overeno@mall.cz společně s číslem Vaší objednávky, abychom mohli Vaši reklamaci zdárně dořešit.
Děkuji.
Eliška
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.