Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 28. 7. 2017 jsem u AAA Auto zakoupil osobní vůz značky Ford Mondeo. Když pominu že v okamžiku rozhodování o koupi a nezávazné poptávce po telefonu by se pro vás všichni rozkrájeli a v okamžiku reklamace vás nechají na pobočce v Kolíně hodinu čekat, že dotyčný pracovník je zaneprázdněný a ostatní koukají v přímém přenosu před vámi na volbu prezidenta... . 14 dní po koupi mi praskl kotouč zadní brzdy - nechal jsem udělat obě strany kotouče + destičky. Běžná věc. Beru. Posléze olej, filtry veškeré, kompletní rozvody. Běžné věci beru. Při tomto mi v servise sdělili, že je tam úmyslně daný krátký řemen, který vynechává úmyslně kladku kompresoru klimatizace, který je zadřený!!!! Při pohledu zespodu je to zakrytované a při pohledu z vrchu je to až dole, že si toho nikdo běžnou prohlídkou nevšimne a o tomto musel autobazar vědět, když se kochá že kontroluje 107 parametrů vozu!!! Toto je zjevná skrytá a navíc úmyslně skrytá vada!!! V reklamačním protokolu č. 370232 mi to zamítly z důvodu běžného opotřebení z důvodu končící životnosti některých součástí, ačkoliv jsem měl zprávu ze servisu klimatizací!!! On se tam totiž dle bazaru asi sám nainstaloval krátký řemen! Tam je zjevně něco úmyslně chybějícího...Toto je dle mě jasný podvod. Asi je všem jasné, jakou reklamu bazaru teď budu dělat, zejména v široké rodině, kde už dva lidé co si chtěli kupovat ojeté auto smýšlejí jinak a za nemalé peníze...čekali a čekají jen jak mi dopadne tato reklamace.
Takže píši stížnost zde, v další řadě až přijedu domů, kontaktuji soudního znalce a nechávám si vypracovat znalecký posudek, vše je totiž v původním stavu!!!
Poté s tímto kontaktuji ČOI a jsem připravit se bránit i soudně na základě posudku, který jasně dokáže kde je pravda.
To bude reklama...rád bych se obrátil i na pořad české televize, aby se lidé dozvěděli o některých praktikách daného bazaru... .
A to se mi ještě za jízdy otevřela kapota motoru, která byla poté na odpis a zařízla se do A-sloupků, z důvodu vadného zámku kapoty! Potvrzeno mechanikem. I to jsem zkousl a ze svého zaplatil 12 000 kč za opravu, včetně kapoty a laku! + sktříknutí dalších dílů s předchozího užívání 5000 Kč. Ale ta klimatizace a jednání už je moc!!!
Je paradox, že bazar chce ušetřit "pár korun" pro ně za kladné vyřízení reklamace a mít spokojeného zákazníka, než naštvaného, co tam už nikdy nepůjde a o své zkušenosti se podělí... .I my chceme s manželkou kupovat další velké auto do rodiny z důvodu dalšího člena rodiny...
Také jsem v Kolíně vyzval pána u reklamace, aby se semnou na auto šel podívat, že mu to ukážu a vysvětlím dle zprávy ze servisu, prý to není třeba...to mě také zarazilo.
V auto ESA bratrovi na Peugeotu klimatizaci - klapky bez problémů opravily a ještě se mu revanšovali za vzniklé potíže!!!
Ford Mondeo kombi, ojeté vozidlo
Kompletní proplacení opravy v servisu klimatizací dle servisní zprávy
|
Tweet |
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati
Vážený pane Hodrmente,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.