Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21424Reklamace dodání zásilky + špatné informace agentů zákaznické linky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2018, před 7 lety

Jiří Němec

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 7.2.2018 mi přišla zpráva,že jste převzali mojí zásilku a v následujících dnech ji budete doručovat s tím,že mohu na vašich stránkách sledovat průběh.Bylo tam napsáno,že zásilka bude doručena 8.2.2018.Nepřišlo nic a to ani 9.2.2018.Tak jsem napsal na vaši zákaznickou linku a paní Z. se omluvila, zaurgovala a potvrdila dodání na 10.2.2018.Zase nepřišlo nic.Jakou to potom vlastně má cenu ta moje urgence.Znovu jsem napsal na zákaznickou linku a to už je předmětem mé stížnosti.Žádal jsem hlavně o zdůvodnění. To bylo opravdu úsměvné.Vypíchnu jenom jedinou zprávu.Tam mi bylo řečeno paní Š.,že zásilka byla doručena na doručovací depo až 8.2.proto nemohla být naložena a 9.2 byl nějaký výpadek anebo se zásilka nevešla na auto!!!!!! A o tom,že zásilka byla urgovaná na 10.2. v sobotu se raději,už nezmínila.Očekával bych od vašich pracovníků jasné a pravdivé informace a také instrukce,podle kterých se pak můžu,bez obav zařídit.Tak jsem jenom zbytečně ztratil spoustu času.....

S pozdravem Jiří Němec


Požadované řešení

Toto řešení jsem popsal v poslední větě své stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 17:42, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 17:37, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal další vyjádření formou samostatné stížnosti:

"Dobrý den,
pokračuji ve stížnosti u zásilky č.40551133866.Dnes ráno mi přišla dvě omluvy s tím,ž chyba je jednoznačně na straně PPL.Musím Vám dát za pravdu, chyba nastala na naší straně:

Vaši stížnost jsem prověřila a skutečně došlo k pochybení na naší straně. Bohužel primární chyba je na straně depa, které mělo doručení zajistit. Kolegyně pouze získávala informace ze systému.
Je nám to velice líto, a proto urychleně sjednáme nápravu.Přijměte mnou omluvu jménem společnosti.
Mrzí mě komplikace, které jsme Vám způsobili. Děkuji a přeji příjemný den.
S pozdravem
M. V.

Poslední naše domluva byla,že zajistí dodání zásilky dne 12.2.2018.Souhlasil jsem s tím,že budu doma až od 13 hodin.Pracovnice mi potvrdila,že to bude až po 13 hodině.Dnes ráno v 8.50 přišla sms,že balík se bude doručovat mezi 11--13 hodinou.Zavolal jsem řidiči a vysvětlil jsem mu,že nejsem a nebudu do 13 hodin doma. Oznámil jsem mu,že to mám řádně nahlášeno na zákaznické lince,kde mi tuto skutečnost potvrdili emailem.Řidič mi oznámil,že v tom případě mi zásilku nedoručí a mám si ji osobně vyzvednout.V 10.26 jsem obdržel sms ,že zásilka je připravená k osobnímu odběru v provozní době depa. když jsem dorazil domů,tak jsem hovořil osobně s paní V.,která mi řekla,že oni nemůžou nic ovlivnit a to,už jsem dále neunesl.Zeptal jsem se jí na co potom tato služba je? A to se ptám i Vás.V 21.století? Neuvěřitelné.Za co ti lidé co tam pracují berou peníze?

Když existuje nějaká zákaznická linka a dokonce se těmto lidem platí,tak by měli zajistit odpovídající řešení daného problému.A to řešení musí platit!!!!!Komunikoval jsem s touto zákaznickou linkou 5 dní a skutek,utek.U mě by tito lidé nedělali ani hodinu.Pro mě to znamená ztracený čas protelefonované peníze a spoustu nervů.Již nikdy nechci mít s vaší společností nic do činění."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 11:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.