Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.12.2015 jsem převzal (jako fyzická osoba) skrze Uloženku v Praze telefon LGH955 G Flex 2, který jsem zakoupil u vaší firmy Prodejnamobilu .cz. (Králova 279/9, Brno)
Dne 6.12.2017 se telefon začal opakovaně restartovat. Snažil jsem se kontaktovat vaši firmu jak prostřednictvím e-mailu: info@prodejnamobilu.cz, tak telefonního čísla, které bylo uvedeno na vašich stránkách. Bohužel bez odezvy.
Kontaktoval jsem autorizovaný servis LG, kde mi telefon v souladu se záručními podmínkami přijali.
Závěrečná informace autorizovaného servisu dle jimi dodaného protokolu o opravě, je taková, že závadu uznali a přístroj je v souladu se záručními podmínkami. Z důvodu nedodání náhradního dílu již oprava není možná. Autorizovaný servis mě odkázal na prodejce, po kterém mám požadovat kupní cenu zpět. Telefon jsem zaslal, jako poslední pokus o vyřešení reklamace, na adresu uvedenou na internetových stránkách. Balíček si nikdo nevyzvedl a byl mi zaslán zpět.
LGH955 G Flex 2 (IMEI: 358379061150096)
Autorizovaný servis konstatoval, že oprava není možná. Z těchto důvodů odstupuji od smlouvy a žádám navrácení kupní ceny v plné výši .
|
Tweet |
Podle § 31 odst. 16 živnostenského zákona je podnikatel povinen nejpozději ke dni ukončení činnosti v provozovně oznámit živnostenskému úřadu, na jaké adrese lze vypořádat jeho případné závazky. Dle údajů zapsaných v živnostenském rejstříku (www.rzp.cz) je adresa místa, kde lze vypořádat případné závazky společnosti PRODEJNA MOBILŮ, s.r.o., následující: Králova 279/9, 616 00, Brno - Žabovřesky. Na této adrese by mělo být možné zastihnout prodávajícího a uplatnit práva z vadného plnění, v opačném případě by se mohl prodávající dopouštět přestupku podle § 62 odst. 1 písm. t) živnostenského zákona.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.