Společnost


INSAP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21428Neobjednané ubytování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2018, před 7 lety

Alena Pacáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

28 dubna 2017 jsem obdržela dopis na úhradu storno poplatku za údajné objednání pobytu přes booking.com. Objednávka měla podle restaurace Max být učiněna v červenci 2016. Nejsem si vědoma, že jsem objednávku učinila.S obratem jsem odeslala doporučený dopis s tím, že jsem si žádný pobyt neobjednala. Potřebovala bych poradit, jak celou situaci řešit. Pacáková A.


Požadované řešení

Vzhledem tomu, že jsem žádnou objednávku neučinila, tak bych neměla nic platit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 17:10, před 7 lety

V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že její právo nárokovat storno poplatek existuje. Pokud spotřebitelka neprojevila vážnou vůli uzavřít smlouvu o ubytování, nemohl mezi ní a společností vzniknout závazek, jehož předmětem bylo ubytování. Nevznikl-li závazek, neexistuje ani právní důvod, na základě kterého by společnost mohla storno poplatek vymáhat.

Spotřebitelka by měla kontaktovat společnost a vyzvat ji, aby jí prokázala, na základě jakého právního důvodu se společnost domáhá storno poplatku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 09:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.