Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
28 dubna 2017 jsem obdržela dopis na úhradu storno poplatku za údajné objednání pobytu přes booking.com. Objednávka měla podle restaurace Max být učiněna v červenci 2016. Nejsem si vědoma, že jsem objednávku učinila.S obratem jsem odeslala doporučený dopis s tím, že jsem si žádný pobyt neobjednala. Potřebovala bych poradit, jak celou situaci řešit. Pacáková A.
Vzhledem tomu, že jsem žádnou objednávku neučinila, tak bych neměla nic platit.
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že její právo nárokovat storno poplatek existuje. Pokud spotřebitelka neprojevila vážnou vůli uzavřít smlouvu o ubytování, nemohl mezi ní a společností vzniknout závazek, jehož předmětem bylo ubytování. Nevznikl-li závazek, neexistuje ani právní důvod, na základě kterého by společnost mohla storno poplatek vymáhat.
Spotřebitelka by měla kontaktovat společnost a vyzvat ji, aby jí prokázala, na základě jakého právního důvodu se společnost domáhá storno poplatku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.