Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti CK České kormidlo jsme si zakoupili zájezd do Paříže, již při cestě tam se vyskytly poruchy autobusu.
Podle sjednané cestovní smlouvy a pokynů k zájezdu nám bylo deklarováno, že návrat ze zájezdu se bude konat v dopoledních až odpoledních hodinách. Z důvodu neřešení stavu autobusu, jsme museli čekat na náhradní autobus v rozbitém a nevytápěném autobuse do ranních hodin 1. 1. 2014. V průběhu cesty jsme upozorňovali delegátku a pány řidiče, že poslední vlakový spoj z Brna (místa našeho výstupu) do našeho bydliště jede ve 21:00. V Praze nám bylo sděleno, že do této hodiny nebudeme schopni do Brna dorazit. Byl nám tedy nabídnut výstup v Praze a cesta vlakovým spojem z Prahy na naše náklady s tím, že náhrady máme žádat u CK po návratu. Jelikož jsme již měli zakoupeny jízdenky z Brna na datum 1.1.2014 do místa našeho bydliště, vznikla nám finanční újma. Celková finanční újma (mimo jiné těžkosti a narušení průběhu zájezdu, jako byly následná nemoc z 5 hodin ve vymrzlém autobuse), která nám v důsledku neposkytnutí služeb podle cestovní smlouvy vznikla, činí 590 Kč. Na reklamaci cestovní kancelář již nereaguje. Nereklamovali jsme pozdní příjezd kvůli technické závadě na autobusu, ale kvůli neřešení náhradní dopravy po celou dobu zájezdu, a tím zbytečných potíží, což cestovní kancelář nebere v úvahu.
Silvestrovský zájezd do Paříže
Náhrada nově zakoupených jízdenek z Prahy do Ostravy.
|
Tweet |
V případě, že došlo k porušení povinností cestovní kanceláře, čímž byla zákazníkovi způsobena škoda, má zákazník nárok náhradu škody, která mu byla způsobena. V případě, že reklamace zájezdu nebyla vyřízena do 30 dnů, lze podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost CK ČESKÉ KORMIDLO s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.