Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
takových případů, který zde popíši, se tu již řešilo několik, a proto doufám, že se vše bez dalších problémů vyřeší.
Registroval jsem se ze zvědavosti v roce 2016 a zaplatil 3 měsíční zkoušku VIP členství na portále www.be2.cz. Dne 31.1.2018 mi z karty, bez mého vědomí, odešla platba 2 247 Kč.
Dnes jsem napsal na zákaznický servis žádost o zrušení účtu, který nelze, z důvodu automatické aktivace PREMIUM, zrušit na portálu samotném. Přišla mi automatická odpověď, na níž jsem zprávu zopakoval.
Žádám zrušení PREMIUM členství, zrušení účtu a vrácení peněz. Zároveň požaduji zaslání potvrzení o splnění těchto tří bodů.
Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
S pozdravem,
Petr Benda
www.be2.cz
Zrušit PREMIUM členství
Zrušit účet registrovaný na email petrbenda88@gmail.com
Vrátit peníze, které z karty odešly dne 31.1.2018
Zaslání potvrzení o splnění výše uvedeného na můj email.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: UWATCB62
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve věci výše uvedené stížnosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
..............................................................................................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 29/04/2018 - po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Velmi děkuji. Profil smazán. Děkuji společnosti dTest za tuto službu! Jste skvělí.