Společnost


INTERNEXT 2000, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21432Vypovězení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2018, před 7 lety

Tomáš Novotný

Znění stížnosti

velmi nemorální chtěji vrátit instalaci a slevu-jak muže někdo chtít vrátit slevu-co je to za blbost, v tom případě ja chci vráti podpis smlouvy z doby 3 let na 2 roky. Buď mám slevu nebo nemám slevu.
odpověď internexu:
Smlouva byla na tři roky od 1.12.2015 do 30.11.2018 – a tím, že jste ji nedodržel, zaniká Vám právo na slevu.

V tomto případě dle bodu 2.7.2. jsme oprávněni si účtovat 20% do zbývajících paušálů bez slevy(497,-) + zřízení, které jste dostal zdarma(1500,-). Také vracíte slevu, dosud vyčerpanou dle bodu 5.4.2(1255,-)


Produkt

vypoved smlouvy-na 3 roky měsíční cena 249


Požadované řešení

nechci vracet slevu, co je to za blbost -buď sleva je nebo není.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 10:08, před 7 lety

Je nutné rozlišit, zda účastník smlouvu s podnikatelem uzavřel jako podnikatel na IČO, nebo jako spotřebitel.

Pokud by se jednalo o podnikatelskou smlouvu, potom na postupu společnosti neshledáváme nic protiprávního. V rámci smluvních podmínek došlo mezi dvěma podnikatelskými subjekty k dohodě na věrnostním programu, kdy právo na měsíční slevu existuje pouze za předpokladu dodržení daných podmínek, tj. určité doby setrvání v právním vztahu. Nový občanský zákoník (zákon č. 89/2012 Sb.) je založen na principu smluvní svobody, kdy ujednání stran může mít přednost před některými ustanoveními zákona.

Naopak kdyby byl účastník spotřebitelem, potom by požíval speciální právní ochranu, kdy se nelze smluvně odchýlit od zákona v neprospěch spotřebitele. Zde bychom dovodili, že nelze jednoznačně říci, zda je postup legální či protiprávní, ale přikláníme se k názoru, že by měl podnikatel účtovat pouze 1/5 dosud nesplacených částek podle § 63 odst. 1 písm. p)zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Systém nastavený společností považujeme za sankční a sankcionovat spotřebitele za využití jeho zákonných práv není legální.

V takovém případě bychom spotřebiteli doporučili vyměřený doplatek reklamovat. Kdyby společnost reklamaci zamítla nebo nevyřídila do 30 dnů, potom se spotřebitel může obrátit s námitkou proti vyřízení reklamace k Českému telekomunikačnímu úřadu. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 11:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.