Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#21434Nedodržení objednávky - NEkomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2018, před 7 lety

Jiřina Kratochvílová

Znění stížnosti

Dne 30. 10. 2017 jsem si objednala na pobočce OC Šestky v Praze sedací soupravu a obývací stěnu. Dodání mělo být 5. - 6. týden 2018. Dodnes nábytek nemám. Několikrát jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní na zákaznické podpoře sdělila, že u mé objednávky vzniklo několik chyb, zaurguje sklad, ale nic s tím dělat nemůže a zavolá mi, jakmile bude něco nového. Po několika urgencích z mé strany se stále nic nedělo. 2x jsem napsala na jejich dotazník. Ani jediná odpověď. Třikrát jsem žádala, aby byl můj kontakt předán vedení společnosti. Nikdo mi za celou dobu nezavolal. Na prodejně mi bylo řečeno, že sklad bohužel nefunguje jak má a kdy mi bude zboží dodáno, se neví. Když jsem se ptala, kam podat stížnost, nebylo mi odpovězeno. Za nábytek jsem zaplatila ihned při objednání. Nyní je to 3. týden co řešíme dle slov zákaznické linky "chyby v objednávce" a stále se nic neví a nikdo nemá ani tu slušnost zavolat natož představu, kdy zboží uvidím. Jena nábytek má naprosto neprofesionální přistup, zákaznický servis nefunguje, vedení společnosti evidentně nemá. Rozhodně NEDOPORUČUJI nábytek kupovat u této společnosti. Mám zaplacený nábytek za Kč 16.000,- a nikdo neví, kdy mi ho budou moci dodat. Chyba se stát samozřejmě může, ale tato ignorace zákazníka mi přijde tristní a v dnešní době katastrofální. Od JENY už si v žádném případě nic neobjednám.


Produkt

Obývací stěna ALFA, sedací souprava ENRO


Požadované řešení

V prvé řadě bych ráda věděla, kdy mi bude zboží dodáno. Poté jaká bude kompenzace ze strany dodavatele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 14:58, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2018 10:39, před 7 lety

Vážená paní Kratochvílová,

velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
Mrzí nás, že se Vám přístup kolegů jevil neprofesionální a nedostalo se Vám odpovědi na Váš dotaz.
Věřte, že pro naši společnost je prvotřídní zákaznický servis prioritou, Váš podnět bezesporu přispěje ke zlepšení kontrolního mechanismu zakázek a informací v našem systému. Pevně věřím, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.

Přijměte prosím kompenzaci, kterou zasíláme v soukromé zprávě.
Děkujeme.

S pozdravem
JENA nábytek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 18:18, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.