Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 30. 10. 2017 jsem si objednala na pobočce OC Šestky v Praze sedací soupravu a obývací stěnu. Dodání mělo být 5. - 6. týden 2018. Dodnes nábytek nemám. Několikrát jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní na zákaznické podpoře sdělila, že u mé objednávky vzniklo několik chyb, zaurguje sklad, ale nic s tím dělat nemůže a zavolá mi, jakmile bude něco nového. Po několika urgencích z mé strany se stále nic nedělo. 2x jsem napsala na jejich dotazník. Ani jediná odpověď. Třikrát jsem žádala, aby byl můj kontakt předán vedení společnosti. Nikdo mi za celou dobu nezavolal. Na prodejně mi bylo řečeno, že sklad bohužel nefunguje jak má a kdy mi bude zboží dodáno, se neví. Když jsem se ptala, kam podat stížnost, nebylo mi odpovězeno. Za nábytek jsem zaplatila ihned při objednání. Nyní je to 3. týden co řešíme dle slov zákaznické linky "chyby v objednávce" a stále se nic neví a nikdo nemá ani tu slušnost zavolat natož představu, kdy zboží uvidím. Jena nábytek má naprosto neprofesionální přistup, zákaznický servis nefunguje, vedení společnosti evidentně nemá. Rozhodně NEDOPORUČUJI nábytek kupovat u této společnosti. Mám zaplacený nábytek za Kč 16.000,- a nikdo neví, kdy mi ho budou moci dodat. Chyba se stát samozřejmě může, ale tato ignorace zákazníka mi přijde tristní a v dnešní době katastrofální. Od JENY už si v žádném případě nic neobjednám.
Obývací stěna ALFA, sedací souprava ENRO
V prvé řadě bych ráda věděla, kdy mi bude zboží dodáno. Poté jaká bude kompenzace ze strany dodavatele
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Vážená paní Kratochvílová,
velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
Mrzí nás, že se Vám přístup kolegů jevil neprofesionální a nedostalo se Vám odpovědi na Váš dotaz.
Věřte, že pro naši společnost je prvotřídní zákaznický servis prioritou, Váš podnět bezesporu přispěje ke zlepšení kontrolního mechanismu zakázek a informací v našem systému. Pevně věřím, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
Přijměte prosím kompenzaci, kterou zasíláme v soukromé zprávě.
Děkujeme.
S pozdravem
JENA nábytek
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.