Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 6.4.2017 jsem v Penny Market Ivančice koupil máslo a jogurty. Toto zboží je umístěno v blízkosti pokladen marketu. Zde jsem také debatoval s několika známými, potenciálními svědky. Po zaplacení zboží, signalizovalo zařízení nezaplacené zboží v mém batohu. Následně přišel špinavý a páchnoucí člověk. Vůbec nepozdravil, nepředstavil se a začal prohledávat můj batoh. Vyptával se, co jsem tam ukradl. V pouzdře pro osobní hygienu našel pár zubních kartáčků. Obal kartáčků byl zjevně ohmataný, ve spodní části natržený a opatřen nezrušeným pinem. Toto zboží jsem zakoupil během zimy v Penny Tanvald. V tomto marketu nebylo zařízení pro deaktivaci pinu v činnosti. Pokud tedy zde někdo nakoupil zboží označené tímto pinem, tak toto zboží pípalo. Hlídač mě však křivě obvinil z krádeže a vyžadoval po mně občanský průkaz, což jsem odmítl. Dále vyhrožoval, že budu veden v registru zlodějů Penny a dotazoval se, zda jsem byl někdy trestán. Od vedlejšího pásu na mě křičela pokladní, že jsem zloděj. Vyžadoval jsem od něj kamerový záznam, nebo jiný důkaz, protože jsem se v blízkosti tohoto zboží vůbec nepohyboval. Toho nebyl schopen a kartáčky mně nevrátil, prostě mě okradl.
Čekám řádnou omluvu a vrácení mého zboží, které mně personál Penny odcizil.
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.