Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na zákaznické lince mi zdělili,žecena za poskytování inter.byla jen na rok.Tato skutečnost mi nebyla známa,nesouhlasím s novou cenou a pokud nebude jiná možnost budu nucena odstoupit od smlouvy.Doufám,že řešení naleznete.Díky.
Dostat slevu na poskytování internetu.Kontakt s technikem společnosti.
|
Tweet |
V případě, že dojde ke změně smlouvy nebo smluvních podmínek v neprospěch zákazníka, je oprávněn dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích od smlouvy odstoupit.
Doporučujeme zaslat případně odstoupení, aby neuplynula lhůta do kdy je možné odstoupit a zároveň překontrolovat, co bylo obsahem smlouvy. V případě, že zvýšení ceny po roce bylo již předem dohodnuto, nejedná se nyní o změnu ve smyslu § 63 zákona o elektronických komunikacích. Taková podmínka by se měla ale nalézat ve smlouvě hlavní, nikoli ve všeobecných obchodních podmínkách.
Vážená paní Korotvičková,
děkuji, že jste si 7. 2. 2014 vybrala službu z našeho věrnostního programu. Věřím, že budete se službami UPC spokojena.
S pozdravem
Juraj Gerbery
Public Policy Manager
UPC Česká republika
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.