Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#2145Navýšení ceny ze strany společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 11 lety

Eva Korotvičková

Znění stížnosti

Na zákaznické lince mi zdělili,žecena za poskytování inter.byla jen na rok.Tato skutečnost mi nebyla známa,nesouhlasím s novou cenou a pokud nebude jiná možnost budu nucena odstoupit od smlouvy.Doufám,že řešení naleznete.Díky.


Požadované řešení

Dostat slevu na poskytování internetu.Kontakt s technikem společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 12:23, před 11 lety

V případě, že dojde ke změně smlouvy nebo smluvních podmínek v neprospěch zákazníka, je oprávněn dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích od smlouvy odstoupit.
Doporučujeme zaslat případně odstoupení, aby neuplynula lhůta do kdy je možné odstoupit a zároveň překontrolovat, co bylo obsahem smlouvy. V případě, že zvýšení ceny po roce bylo již předem dohodnuto, nejedná se nyní o změnu ve smyslu § 63 zákona o elektronických komunikacích. Taková podmínka by se měla ale nalézat ve smlouvě hlavní, nikoli ve všeobecných obchodních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2014 13:56, před 11 lety

Vážená paní Korotvičková,

děkuji, že jste si 7. 2. 2014 vybrala službu z našeho věrnostního programu. Věřím, že budete se službami UPC spokojena.

S pozdravem

Juraj Gerbery
Public Policy Manager
UPC Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 22:52, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.