Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Žádala jsem společnost ČEZ o vyjádření se k existenci sítí, sepsala žádost, zaslala, byla ujištěna, že bude vyjádření do 30ti dní.
Po uplynutí lhůty mi operátorka sdělila, že na tento typ žádosti mají 60 dní.
Dnes to bude další měsíc po uplynutí lhůty 60ti dní a nikdo z ČEZ se nás neobtěžoval kontaktovat.
Když se tak nad tím zamyslím, nedivím se těm, kteří je obcházejí :-(
Požadavek pod jednacím číslem 1095897842 ze dne 29/11/2017.
Vyjádření se ze strany ČEZ, abych mohla pokročit ve své práci a podat si dalších 20 žádostí. Nelze kvůli každé z nich každý týden volat :-(
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů. Stížnost proto uzavíráme a nebudeme ji publikovat.