Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zaregistroval jsem se 30.1.2017 na strance sex-schuzka-dnes.com.Prvni VIP clenstvi jsem uhradil 15.11.2017 pres platebni kartu s castkou 499,-na mesicni zkousku jak tvrdi na techto strankach.I tak chodily profily s rozmazanymi fotkami.K 28.12.2017 me dosel od nich email,ze mam u nich nevyrizeny dluh 609,-CZK.Snazil jsem se dluh uhradit stejnym zpusobem,ale uz to neslo.Neustale pise chybu.Ani ja jsem nemel poneti,ze to budou automaticky prodluzovat.Kdyz 1 mesic na zkousku.Akorat dnes me dosel email z adresy:inkasso@fairmount.de,ze mam zaplatit 56,03 eur.Jedinne co me napadlo je podat hromadnou zalobu k evropskemu soudu na podvodne jednani teto spolecnosti.Se zabavenim veskereho moviteho a nemoviteho majetku a zakazu cinnosti ve veskere podnikatelske sfere vsech ucastniku teto spolecnosti.A kriminal na ne!!!Neni mozne v teto dobe mohly takove spolecnosti normalne fungovat.Jak se u nas v CR rika;na hruby pytel hruba zaplata!!!!!!!!!!Verim,ze podvedenych budou tisice.
VIP clenstvi
Dobry den,rad by jsem se pustil do hromdne zaloby vudci spolecnosti dateyard AG.Chci jen,aby si takto vycurani lide nemysleli,ze jim vse projde bez nasledku.Diky s pozdravem Tomas K.
|
Tweet |
Pokud společnost neinformovala spotřebitele o vlastnostech služby (zvláště o ceně, o automaticky prováděné opakované platbě, a o období, na kterou se smlouva uzavírá) nebo tyto informace uvedla nejasně, nesrozumitelně nebo nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Spotřebitel by v takovém případě nemusel nic platit (pokud by společnost vymáhala údajně dlužnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že spotřebitele řádně informovala).
Informovala-li společnost spotřebitele o vlastnostech služby, je nutné smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.