Společnost


Petr Doskočil

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21459Nevrácení peněz po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2018, před 7 lety

Iva Hradilová

Znění stížnosti

Dne 18.1. jsme převzali a hotově zaplatili sedací soupravu v hodnotě 13 879,50 Kč. Po rozbalení zboží jsme zjistili, že dodaný výrobek nesplňuje požadovanou kvalitu - vytahané nitě, rozevřené švy, ušpiněný sedák apod. Z těchto důvodů jsme odstoupili od kupní smlouvy - vyplnili jsme požadované formuláře a zboží dopravili na vlastní náklady dodavateli dne 22.1.2018. K dnešnímu dni 12.2.2018 stále peníze za vrácené zboží na náš účet nedorazily. Dodavatele jsme telefonicky kontaktovali a urgovali požadavek na nápravu vzniklé situace, stejně tak jsme jej kontaktovali i písemně, tj. emailem. Zpět se nám vždy dostane informace, že se omlouvají, ale situaci prozatím nijak neřeší. Telefonicky již s námi nekomunikují.


Produkt

odstoupení od smlouvy - sedací souprava SORENTO


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 22:33, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 16:23, před 7 lety

Společnost nám sdělila, že k vrácení peněz mělo z její strany dojít dne 22. 2. 2018.

Stížnost tedy znovu otevíráme a žádáme spotřebitelku o potvrzení této informace a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.