Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21461Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2018, před 7 lety

Pavla Schulzová

Znění stížnosti

Přišel mi mail že mám zaplatit 2545,- za VIP členství. Už po týdnu registrace jsem psala mail, že tato seznamka vůbec nefunguje a že chci zrušit registraci v té době mi nikdo neodepsal. Nenapadlo mě že je to podvodná firma. Tak jsem to dál neřešila a prostě tam nechodila. Nyní, když jsem napsala co to má znamená tak mi odepsali na mail pouze že registraci mi nezruší dokud nezaplatím. Ale proč mám platit něco co si zavinili sami že nemají zapotřebí odepisovat na maili, když se jim to nehodí. Sami porušují svoje pravidla a nevinní lidi mají za to platit. Nechápu že se taková firma tak dlouho toleruje. Tak že bych konečně ráda měla svůj profil smazaný a zrušení pohledávky které jste zavinili Vašim lajdáctvím. děkuji


Požadované řešení

Zrušení mé registrace na Academis Singlesa a zrušení veškerých pohledávek k mé osobě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 08:14, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2018 12:30, před 7 lety

ID:


Dobrý den,

pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2018 12:48, před 7 lety


Pavla Schulzová

Dobrý den, jak jsem Vám již několikrát psala na Váš mail nenapadlo mě že se jedná o podvodné jednání a email, který jsem Vám posílala cca týden po registraci jsem si neuložila. A teď po mě chcete zaplatit služby které ani nefungují, plno falešných profilů a když už konečně někdo falešný nebil tak zprávy mezi námi nefungovali proto jsem Vám psala a bez reakce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 14:21, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 12:43, před 7 lety

ID: CCA6HG30


Dobrý den.

Rádi bychom Vás ujistili, že naše stránky mají množství spokojených klientů a že za drtivou většinou zaregistrovaných profilů stojí autentičtí uživatelé.

Není však snadné zabránit každému pokusu těch samých "scammerů" opětovně se na naší stránce registrovat pod odlišnou IP/emailovou adresou. Děláme vše, co je v našich možnostech i silách a tyto profily jsme schopni velice brzy zablokovat.

V případě jakýchkoliv obtíží spojených s kontaktováním ostatních uživatel stránky můžete kdykoliv kontaktovat náš Zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz.

Na Váš email ze dne 08.11.2017 jste přijala automatizovanou odpověď - v případě, že tato Váš dotaz nezodpověděla, stačilo na přijatou zprávu reagovat (jak bylo zvýrazněné v úvodě zprávy).

V případě, že nemáte k dispozici průkaz o včasné a řádné Výpovědi svého Prémiového členství, na úhradě dlužného poplatku setrváváme,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.3.2018 12:54, před 7 lety


Pavla Schulzová

Plno spokojených zákazníků? děláte si srandu? Já na Vás poté co jsem se nestačila divit že po mě chcete něco zaplatit. Našla recenze a nacházíte se pouze v podvodných stránkách tomu říkáte spokojení zákazníky? Zaplatila jsem zkušební na měsíc a ani ta nefungovala jak měla proto jsem chtěla odejít!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 12:08, před 7 lety

ID: CCA6HG30


Dobrý den.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal/-a (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

V případě, že nemáte k dispozici průkaz o včasné a řádné Výpovědi svého Prémiového členství, na úhradě dlužného poplatku setrváváme,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2018 12:22, před 7 lety


Pavla Schulzová

Dobrý den, jedete tu samou básničku pořád dokola. Tak že mám zaplatit za něco co nefunguje jak má?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 14:00, před 7 lety

ID: CCA6HG30


Dobrý den.

Vyjádření v souvislosti s obtížemi při používání stránky viz prosím v rámci komentáře ze dne 16.03.2018,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2018 14:23, před 7 lety


Pavla Schulzová

I když vím že Vaše jednaní je velice podvodné.. Že jste prohráli několik soudu a peníze museli vracet... Přečíst si na Vás stížnosti po celém internetu bych potřebovala týdny... Ale nemá cenu se hádat s... domluvila jsem se s p. Dvořákovou a údajný dluh k Vaší firmě platím na 2. Včera odešla první platba. Tak že Chci od Vás okamžité vymazání mého profilu z Vaši seznamky seznamek... A potvrzení o zrušení posláním na mail kpavla@centrum.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 16:18, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 09:17, před 7 lety

ID: CCA6HG30


Dobrý den.

V zájmu urychlení evidence platby dlužného poplatku, uhrazeného externí společnosti, a tím i vymazání Vašeho profilu, prosím přepošlete potvrzení o realizaci platby našemu Zákaznickému centru na emailovou adresu: zakaznickyservis@academic-singles.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2018 12:37, před 7 lety


Pavla Schulzová

Dobrý den, Tak jsem Vaši vymáhací firmě zaplatila žádala jsem o potvrzení a ani neodepsala, psala jsem na Vaše klientské centrum o zrušení profilu a taky bez reakce!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 20:14, před 7 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.