Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednala jsem si balík z Ebay.de 29.10. 2017, ve sledování zásilky po zadání CZ čísla balíku mi ukázalo datum 1.11. 2017, že byl balík přijat společností PPL cz, po X desítkách telefonátů kde balík je, balík do dnes nemám. Dokonce už mi na lince říkají, že byl balík DORUČEN. Pokaždé když volám na linku, tak pokaždé mi říkají něco jiného. Kontaktovala jsem i prodejce, ten mi odpověděl, že balík byl řádně odeslán DHL DE,a že byl 1.11. 2017 přijat PPL CZ.
Balík obsahoval povlečení v hodnotě 1300 CZK, název produktu je: Afrika Savanne Elefanten herde erdfarben mikrofaser bettwäsche, číslo produktu: 131672125647
Balík chci ihned doručit. A osoba/y, která/é je/jsou za tento balík zodpovědná/é, by měla/y být řádně potrestán/i.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.