Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21464Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2018, před 7 lety

Aneta Těšínská

Znění stížnosti

Objednala jsem si balík z Ebay.de 29.10. 2017, ve sledování zásilky po zadání CZ čísla balíku mi ukázalo datum 1.11. 2017, že byl balík přijat společností PPL cz, po X desítkách telefonátů kde balík je, balík do dnes nemám. Dokonce už mi na lince říkají, že byl balík DORUČEN. Pokaždé když volám na linku, tak pokaždé mi říkají něco jiného. Kontaktovala jsem i prodejce, ten mi odpověděl, že balík byl řádně odeslán DHL DE,a že byl 1.11. 2017 přijat PPL CZ.


Produkt

Balík obsahoval povlečení v hodnotě 1300 CZK, název produktu je: Afrika Savanne Elefanten herde erdfarben mikrofaser bettwäsche, číslo produktu: 131672125647


Požadované řešení

Balík chci ihned doručit. A osoba/y, která/é je/jsou za tento balík zodpovědná/é, by měla/y být řádně potrestán/i.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 17:55, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.