Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,5.2.2018 jsem z pošty Velké Opatovice poslala obyčejně dopis na adresu Petr Fryšavský, Fryčovice 479, 73945 a doteď se nedostal k adresátovi. Náprava? Děkuji. L.Fryšavská
Chci, aby byl dopis doručen adresátovi.
|
Tweet |
Podání obyčejné zásilky podnik nestvrzuje. Obyčejnou zásilku dodá podnik bez toho, že by mu příjemce převzetí potvrdil. Za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu obyčejné zásilky podnik neodpovídá.
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. Jedná se o uplatnění tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy dle článku 43 poštovních podmínek (dodání obyčejné zásilky).
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.