Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, chcem zrusit ucet na www.be2.sk kde mi neopravnene strhli po 1 mesiaci registracie (prvych 5e nech si nechaju, chcel som to na mesiac skusit) 59,70 eur (a okamzite ich vratia na moje cislo uctu )
Uz som im pisal ale neodpovedali mi a bezi mi cas 14 dni dokedy mozem podla zakona bezdovodne vratit tovar/sluzbu co si v tomto pripade samozrejme uplatnujem a pozadujem vratenie penazi.
Takze zrusit premium, vratit peniaze a uplne vymazat ucet (to spravim aj sam hned ako mi nabehnu ukradnute peniaze na ucet)
Dakujem velmi pekne za pomoc
Takze zrusit premium, vratit peniaze a uplne vymazat ucet (to spravim aj sam hned ako mi nabehnu ukradnute peniaze na ucet)
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku lze pouze ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy o poskytování služeb. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska
ID: KAFNMA76
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Ano, vyjadrenie mi prislo ale odmietli mi vratit peniaze vraj z dovodu uplynutia 14 dni. Tie ale neuplynuli kedze platba prebehla 10.2.2018. Nadalej samozrejme ziadam vratit peniaze kedze sa nejedna o malu ciastku, nehovoriac o neserioznosti a nekorektnosti tejto firmy ktorej peniaze urcite nenecham uz len kvoli ich spravaniu a rafinovanemu dizajnu ich stranky.
Dle všeobecnch obchodních podmínek společnosti be2 dochází k uzavření smlouvy ohledně placených služeb v okamžiku akceptace platebního závazku na příslušných internetových stránkách / aplikacích kliknutím na pole Potvrdit. Od tohoto okamžiku tedy běží 14 denní lhůta k odstoupení od smlouvy. Jestliže realizace popsaného platebního závazku proběhla 10.2.2018, potom spotřebitel uplatnil odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: KAFNMA76
Přejeme Vám dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 09/01/2018.
Dobre tak potom uz iba slusnost kaze peniaze vratit kedze som o tom nevedel ze si ich strhnete. Nevidim v tom dovod, preco by ste si mali peniaze nechavat pokial ste korektna firma. To je to iste ako keby som vosiel do obchodu a omylom si kupil vec ktoru som nechcel, kazda normalna firma vam to zobere spat, takze cakam ferove jednanie.
ID: KAFNMA76
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 09/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Su nekorektny a peniaze nevratia.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.