Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.12.2017 mi mechnik shora uvedené firmy opravil zámek , který byl funkční s tím, že ho zpevní a vylepší.Našrouboval mi / 5 šroubků / do zámku tzv. protikus K 131 , za který si účtoval 1200.- Kč.
Já jsem ihned protestoval proti tak vysoké ceně / za kousek plechu /, ale mechanik tvrdil , že je to běžná cena.
Poté jsem se ihned informoval ve 3 zámečnictvích a všude mne ujistili , že jsem byl okraden , že cena protikusu je 50.- ,62.-,58.- Kč za kus.
Toto zjištění jsem telefonoval " nejvyššímu šéfovi " firmy.
Tento byl na mne sprostý a arogantní a opět tvrdil , že je to přiměřená cena.
Proto Vás prosím o radu , jak mám dále postupovat.
Cenu za montáž - našroubování 5ti šroubků - 600.-Kč za 10 minut práce a cestovné /firma je 100 metrů od mého bytu / 400.- Kč už raději nekomentuji.
Číslo daňového dokladu 2002913
Korekce předražené částky
|
Tweet |
V dané situaci je možné namítat tzv. neúměrné zkrácení dle § 1793 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Předmětné ustanovení stanoví, že zaváží-li se strany k vzájemnému plnění a je-li plnění jedné ze stran v hrubém nepoměru k tomu, co poskytla druhá strana, může zkrácená strana požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy. Dle komentářové literatury se jedná o hrubý nepoměr, pokud obvyklá hodnota protiplnění nečiní ani polovinu hodnoty vlastního plnění, tedy pokud je hodnota věci 50,- Kč, bude kupující zkrácen při 101,- Kč.
Spotřebitel tak může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, nebo se může s podnikatelem dohodnou na tom, že mu vrátí část peněz až do výše obvyklé hodnoty práce a materiálu.
Dne 28.12.2017 si pan Junek objednal náš zámečnický servis s nonstop službou z důvodů cituji , že mu při zabouchnutí nedrží dveře zavřené , operátorka mu sdělila co by mohlo být příčinou a ceny zámku i protikusu, práce i výjezdu , s čímž pan Junek souhlasil a nadiktoval operátorce své jméno a adresu . Operátorky vždy sděluji ceny dopředu aby zákazník nebyl překvapen a měl dostatečnou hotovost a všichni naši zákazníci jsou na to již zvyklí . Na místo byl poslán technik, který byl na místě do třiceti minut a po zjištění stávajícího stavu dvoukřídlých dveří kde chatrný plechový protikus zámku z první republiky visel na jednom šroubku a kde mezi křídly byla taková mezera, že zámek se ani nedotýkal protikusu zámku a kde ostatní šrouby ani nebylo do čeho našroubovat z důvodů vylomené části dveří pod protikusem zámku a chybějícího dřeva navrhl opravu kde část dřeva přilepí tekutým kovem a namontuje bytelný a ocelový protikus zámku tak, aby dveře šly zabouchnout , dále mu sdělil cenu protikusu a práce s čímž pan Junek souhlasil ,technik si došel pro potřebné vybavení do auta a práce provedl . Po ukončení práce požádal pana Junka, aby vše řádně odzkoušel z obou stran ,pak vypsal daňový doklad který pan Junek podepsal a zaplatil . Naše firma působí na trhu 18 let a naším cílem je poskytování prvotřídních služeb od objednání až po vystavení daňového dokladu .Náš tým se skládá z profesionálně vyškolených zámečníků a dispečinku. Velký důraz klademe na rychlost a kvalitu odvedené práce a v neposlední řadě diskrétnost. Naší předností je informovanost zákazníka o ceně jak při objednání, tak našim technikem před započetím práce. Proto mě v této stížnosti překvapuje a zaráží jednání p. Junka , který tvrdí nepravdu a vědomě lže a snaží se vědomě poškodit naší společnost ! Dále mě na celé věci zaráží proč si nás pan Junek objednával když se mu naše služby zdají drahé, proč když mu náš technik sdělil cenu neřekl že to nechce a nezaplatil pouze výjezd a v konečné části proč pan Junek se ozývá dva měsíce po provedení . A telefonicky nás kontaktoval zhruba před 14 dny kdy hrubým jednáním žádal vysvětlení kdy jsem mu sdělil že cena je v pořádku a že mi máme takovou cenu v ceníku a že k žádnému pochybení z naší strany nedošlo a že jsme pohotovost a vše vozíme na autě 24 hodin a jsme schopni provést opravu v jakoukoliv dobu a že mě nezajímá kdo a kde má jaké ceny na prodejně či internetu a za kolik oni nakupuji materiál .Naše společnost nakupuje z velkoobchodů, od soukromníků a z nonstop skladů kde jsou ceny vyšší než v klasických prodejnách a internetu. A na otázku proč technikovi nezaplatil pouze za výjezd a práce si neprovedl sám nebo nezavolal nějakou jinou firmu, odpověděl že by neměl jak zavřít dveře, ale stačil nás nazvat několika sprostými slovy načež jsem zavěsil . Jelikož dle výpovědi technika se v prostoru okolo dveří a za dveřmi povalovalo spousta lahvi od piva a tvrdého alkoholu , tak se domnívám ,že pan Junek nemusí být úplně při smyslech a celé záležitosti je mi opravdu líto . Dále přikládám daňoví doklad
Vyjádření společnosti , kde mi neznámý a nepodepsaný sděluje řadu nepravdivých sktečností a lživá tvrzení se ale vůbec nezmiňuje o podstatě problému a stížnosti .
Já jsem si stěžoval na to , že
" ve 3 zámečnictvích a všude mne ujistili , že jsem byl okraden , že cena protikusu je 50.- ,62.-,58.- Kč za kus. ".
Takže podstatné je pro mne , že nebylo vůbec zmíněno a vysvětleno P R O Č
je účtován ve faktuře tzv. protikus K 131 , který stojí všude jinde maximálně 62.- Kč , za cenu 1 200.- Kč , což je 20ti / !! / násobek ceny.
Dr Zdeněk Junek tel. 777194691
Stížnost přeřazujeme na podnikatele, který má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Podnikatel již neprojevil zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.