Společnost


Libor Léhar

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21484Nepřevzatá reklamace výmalby bytu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2018, před 7 lety

Adéla Venerová

Znění stížnosti

Dne 16.11.2017 firma pana Lehára prováděla vymalování všech stěn a stropů v našem bytě. Již po dvou dnech se začaly v malbě objevovat zjevné trhliny a to i na místech zcela rovných a hladkých jako je střed stropní sádrokartonová desky v ložnici. Dále se objevují výrazné praskliny v přechodech mezi stropem a stěnou. Byt byl před 5-ti lety kompletně rekonstruován a žádné takovéto praskliny jsme v malbě neměli, objevily se až po novém vymalování. Vzhledem k tomu že na telefonické ani emailové pan Lehár nereagoval, zaslali jsme mu doporučený dopis s popisem reklamací a žádostí o opravu. Dopis se bohužel vrátil bez převzetí.


Požadované řešení

Vrácení peněz (příp. části peněz), protože se bude muset výmalba předělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 13:25, před 7 lety

Podnikatel ukončil provozování živnosti dle údajů z veřejné části živnostenského rejstříku k datu 13.12.2017. Živnostník má však povinnost oznámit i po ukončení podnikatelské činnosti na příslušném živnostenském úřadu, jaká je adresa pro vypořádávání pohledávek, tedy adresa, kde může kupující zboží či služby reklamovat i poté, co zanikl. Zde bychom doporučili kontaktovat živnostenský úřad a zeptat se na tuto adresu.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo nevyřídí reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost nedodržuje povinnosti stanovené zákonem o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2018 13:22, před 7 lety

Podnikatele, na kterého byla podána stížnost, se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být z jeho strany zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.