Společnost


KUCHYNĚ MACHÁČEK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21488Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2018, před 7 lety

Vlasta Váněová

Znění stížnosti

U společnosti Zadara nábytek jse zakoupila komodu u masivu. Jelikož jsem po sestavení zjistila, že je komoda velmi subtilní a v zásuvkách jen slaboučká deska a navíc jsou i nízké a tím pádem mě nevyhovuje. Chtěla jsem ji vrátit ale bylo mi sděleno má e-mailu, že sestavenou nevezmou. Zítra prochází lhůta 14 dnů na vrácení. Jednám s nimi ale už 3 dny o vrácení bez výsledku. Argument p. Macháčka je, že jsou všichni spokoneni a teď, že ji sestavenou nepřijme. Nepochopil, že jinak než když byla sestavená to nepoznám. Utratila jsem navíc za sestavení což je samozřejmě v mojí režii. Ale pro něj by to mohla být i výhoda.

Doplnění.
Zapomněla jsem uvést, že se zásuvky samy otvírají. / komoda Nola 013/


Produkt

Komoda Nola 013


Požadované řešení

Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 10:45, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Výjimky z práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku jsou uvedeny v § 1837 občanského zákoníku. Jedná se o smlouvy taxativně určené, jejichž seznam již nelze ani smluvně dále rozšiřovat. Odstoupit nemůže spotřebitel mimo jiné od smlouvy na dodávku zboží upraveného na míru.

Ke znění obchodních podmínek, které se odchyluje od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele, se nepřihlíží.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.