Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#21492Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2018, před 7 lety

Ivana Kováčová

Znění stížnosti

Dobrý den 5.1.2018 jsem si u vas na infolince objednala internet a televizi 11.1.2018 hned po nainstalovaní technikem jsem volala znova na info že to ruším nesplňuje to co mi slíbila pani na info. Operatorka mi řekla že je to v pořádku že do 14 dnů mužu bezplatne stačí odnést zařízení na nejbližší pobočku což jsem udelala a pokládala věc za uzavřenou .Teď mi ale přišla faktura o službách (ktere nemám ) volala jsem na info kde mi bylo řečeno že vrátit zařízení nestačí že jsem měla podepsat aj výpoveď co mi nikdo neřekl ani infolinka ani na prodejne jak jsem vracela zařízeni teď se každý od vás odkazuje na nekoho jiného a pořád mi tvrdí že musím zaplatit smluvní pokutu a faktury a nevím co jěšte co mám dělat abych nemusela platit za něco co jsem vlastne vubec neměla ????


Produkt

Internet+televize


Požadované řešení

Chci aby si uznali chybu a zrušili smlouvu a jakekoli pohledávky vuči né osobě !!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 13:05, před 7 lety

Odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím telefonu může spotřebitel ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Smlouva se pak ruší od samého počátku, jakoby nikdy nebyla uzavřena.

Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinnosti je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá. Zákon nevyžaduje, aby odstoupení bylo provedeno písemnou formou.

Informace o možnosti odstoupení patří mezi povinně poskytované informace, které musí dodavatel spotřebiteli před uzavřením smlouvy sjednávané po telefonu poskytnout. Pokud nebude spotřebitel o možnosti odstoupit od smlouvy informován během telefonického rozhovoru, ale až později, 14 denní lhůta pro odstoupení běží od doby, kdy poučení dostane. Nedostanete-li tuto informaci vůbec, má možnost od smlouvy odstoupit do roka a čtrnácti dnů od uzavření smlouvy. Spotřebitel musí být poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2018 13:43, před 7 lety

Dobré odpoledne,

pokud si přejete odstoupit od smlouvy do čtrnácti dní, je skutečně třeba tak učinit písemně a to např. na některé z našich prodejen.

Zašlete nám, prosím, referenční číslo z faktury a odkaz na tuto stížnost pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru

Rádi se na to podíváme.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2018 09:51, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2018 22:13, před 7 lety


Ivana Kováčová

Dobrý den děkuji za pomoc a vyjadření naštestí se to vyřešilo a vše je uzavřeno

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.