Společnost


ESPACE Retail s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21497Uznaná reklamace ignorovaná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2018, před 7 lety

Lukáš Varga

Znění stížnosti

Zakoupena v prodejně péřová bunda, po 4 dnech nošení neúnosný únik peří na spoustě míst, reklamována, reklamace uznána jako důvodná. Byla mi nabídnuta jiná bunda, tu jsem odmítl (protože mi sdělili, že reklamací bylo více). Prodavačka odmítla vrátit peníze, protože to může jen vedoucí, která ten den již nebyla v práci. Měl jsem přijít o čtyři dny později, kdy vedoucí bude v práci a výměnou za nenošenou "náhradní" bundu mi vrátí peníze. Vedoucí mi peníze odmítla vyměnit s tím, že reklamaci má v systému již vyřízenou (můj reklamační protokol stále zůstává nepotvrzen, neuzavřen). Je to již měsíc a týden od reklamace, dostal jsem e-mail na majitele prodejny, ten mé zprávy již 2 týdny ignoruje.


Produkt

M supercinco down hoodie jkt, péřová bunda černá, SAP kod obchodu 2ZXH, nákup 27. 12. 2017, reklamace 6. 1. 2018 (na reklamačním protokolu chybně uvedeno 2017)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 17:40, před 7 lety

Popsané řešení reklamace nelze označit jako řádné, jelikož dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku může prodávající vyřešit reklamaci opravou, dodáním nově věci bez vad nebo odstoupením od smlouvy (tj. vrácením peněz). Poskytnutí jiné věci v předmětném ustanovení obsaženo není.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.