Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážení,
nám u společnosti O2 Czech Republic mobilní internet o objemu dat 1,5GB za cenu 200Kč/měsíc.Internet používám jenom v tabletu.Internet mi nabídla paní pronajímateka.Až do poloviny října 2017 bylo všechno v pořádku.Ale pak se mi náhle zvyšoval objem dat,přičemž aplikace jsem používal stále stejné,dokonce co do objemu dat daleko méně náročné než v roce 2016. Jinak řečeno,objem dat 1,5GB mi stále méně přestával stačit. Vzniklou situaci jsme s paní pronajímatekou řešili na pobočce Praha-Zličín.Situaci prodejce vyřešil vynulováním dat v tabletu.Situace se nezlepšila, proto jsme s paní pronajímatelkou telefonovali na O2 na tel.800020202. Odpovědi společnosti O2 na
mé otázky, proč mi dat tolik ubývá a jak to O2 může vyřešit, byly nelogické až záměrně vyhýbave. Navíc vždy v noci z 15.na16.po obnovení dat se mi údaj z tabletu o spotřebě dat vymazal a objevila se mi nula.Tento postup začala O2 uplatňovat i od ledna 2018.Timto postupem jsem ztrácel díky O2 přehled o spotřebě dat. Když jsme s paní pronajímatelkou zavolali v lednu na O2,řekli nám že spotřeba dat,kterou ukáže tablet,platí až od údaje 0,88GB.Kdyz jsme na O2 telefonovali v únoru 2018,tak mi nic takového neřekli.Protoze již 6.2.2018 mi přišla zpráva,že jsem spotřeboval všechna data a tudíž nejsem připojen k síti,tak tato situace mi donutila 7.2.2018 k obnově dat (1,5GB/149 Kč.). A tato obnovená data mi mizí ještě rychleji (cca o 50-100%) než data před obnovením. A jenom pro úplnost :do října roku 2017 jsem všechna data spotřeboval max. 1 až 2dny před nocí z 15.na 16. každého měsíce a v únoru 2018 jsem data spotřeboval už 10 dní před nocí z 15.na 16.
Mám podezření, že mi O2 úmyslně odebírá moje data.
Prosím, prověřte uvedené skutečnosti a domluvme se na řešení.
Děkuji
Mobilní internet v tabletu, měsíční objem dat 1,5GB
Prověřit uvedené skutečnosti.
Vyvodit důsledky.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně z naši strany není rychlost ani množství spotřebovaných dat ovlivňováno, to závisí na činnosti, která je prováděna v tabletu.
Můžete mi zde poslat screen přehledu čerpání dat, který najdete v Nastavení - Připojení - Použití dat - využití dat?
Pokud by byla spotřeba dat z naši strany ovlivňována, bude to stejné u všech zákazníků, kteří mají stejné zúčtovací období, nicméně podobné potíže nemáme jinými zákazníky hlášené.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
Pokusím se Vám poslat screen přehledu využití dat. Bohužel neumím podle Vašeho návodu se k tomu dostat. Pokusím se.Pokud se mi to nepovede, zajdu na pobočku O2,kde mi s tím poradí. Jsem ZTP,hůř chodím,nebydlím v Praze, tak to bude pro mě trochu problém. Nebude to hned.
Zdraví
Emil Mleziva
Hezký den,
budu ráda, pokud mi foto screen přehledu čerpání pošlete. Na prodejně vám kolegové určitě pomůžou, přehled dostupných prodejen najdete zde: www.o2.cz/prodejny.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
Děkuji za odpověď. Navštívit prodejnu o2 bude možné, ale nevím, jestli pochodím úspěšně. Internet není vedený na mě,ale na paní pronajímatelku paní Jirsovou.Jestli mi zařídíte,že na základě údajů z mého občanského průkazu budu v pobočce obsloužen,i když nejsem zákazníkem o2,tak to dopadne s Vaším přáním dobře. V opačném případě budu muset pobočku navštívit s paní pronajímatelkou Jirsovou.V tom případě budu Vaše přání moct splnit později.
Děkuji za pochopení.
Emil Mleziva
Pro jistotu se může spotřebitel vybavit plnou mocí od osoby, na níž je služba vedena. Plná moc může být specifikována pouze ke konkrétní jednání spojené s reklamací na pobočce O2 a na jejím základě pak bude spotřebitel oprávněn jednat přímo s operátorem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Hezký den,
s uděláním screenu obrazovky, na které budou viditelné aplikace a jejich spotřeba dat, by vám měli kolegové pomoci, aniž byste byl majitelem služby, je však pravdou, že by bylo lepší, kdyby vše řešila majitelka služby, se kterou případně můžeme dohodnout další postup, což s vámi provést nebudeme moci.
Řešením je také plná moc, jak již zmiňovali zástupci dTestu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den.
Začneme s paní pronajímatelkou řešit uvedené problémy na pobočce o2. Zatím po nechávám problém otevřený. V případě potřeby se s Vámi spojím.
S pozdravem
Emil Mleziva
Hezký den,
rozumím, v případě potřeby se na nás můžete obrátit také přes formulář www.o2guru.cz/guru.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
Díky. Už nebudu podávat další komentáře. Až budu vědět víc, podám další komentář.A nechtějte po mě maily, v tuto chvíli nemá smysl psát maily.
S pozdravem
Emil Mleziva
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.