Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den,
Manzelka chcela kuchynsky robot s tym ze chce aby bol k nemu aj mlynek a struhac na zemiaky.
dna 23.11.2017 som urobil cez internet objdenavku kuchynskeho robota bosch rady 5 a ktomu aj prislusenstvo tak aby to manzelke vyhovovalo.
Asi po mesiaci chcel manzelka struhat zemiaky a zistila ze to nejde poskladat tak som komunikoval s predajcom ze niekde je chyba. Volal som na zak. linku s tym ze to chcem vyriesit. Tam mi nevedeli pomoct a ze musim pockat na vyjadrenie produktoveho specialistu ktory po 2-3 tyzdnoch napisal ze mam pripojit multimixer a na to struhac. Nato som im posielal foto ze uz aj rozmer je nevhodny a stredova diere ma iny tvar.Po dalsich telefonatoch a po tom ze som chcel od nich kus ktory tam bude posavat alebo ze to chcem cele vratit mi napisali ze mozem vratit struhac na zemiaky.Na stranke je k struhadlu napisane Struhadlo pro strouhání syrových brambor na knedlíky MUZ 45 RS 1 pro kuchyňské roboty Bosch řady MUM 4 a MUM 5, co je aj ten moj robot.
Bosch MUZ45RS1 Bosch MUZ5 MM1 Multimixer Bosch MUZ 5 FW 1 Bosch MUM54Y00
Bud chcem aby mi spolocnost ponukla struhac na zemiaky ktory bude kompatibilny s mojim robotom alebo chcem vratit celu objednavku kdze nebudem koli struhaniu zemiakov kupovat dalsi robot a to bolo jedna z podmienok kupy daneho typu robota
dakujem
|
Tweet |
Pokud bylo struhadlo na brambory součástí setu, na který spotřebitel uzavřel kupní smlouvu, je nutné posuzovat všechny vady jednotlivých součástí jako vady celku. Z hlediska reklamace se jedná o jeden výrobek, na kterém se vyskytla vada. Jinak by tomu bylo v případě, že by struhadlo nebylo součástí setu a spotřebitel by jej zakoupil zvlášť.
Dle § 510 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že se právní jednání a práva i povinnosti týkající se hlavní věci týkají i jejího příslušenství.
Kupující má právo na dodání nové věci, případně jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má kupující právo na opravu. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.