Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#21510Klamání a stresování zákazníka, předražené poplatky, odečtení peněz přes platební bránu bez potvrzovací sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2018, před 7 lety

Martina Muselová

Znění stížnosti

Chtěla jsem si koupit lístky na koncert Metallicy, byly velmi drahé, ale mé zděšení bylo ještě větší, když mi nepřišla žádná potvrzovací sms, která obyčejně při platbě kartou přes internet chodí, a když jsem uviděla částku a poplatky v čekajících platbách, které se mi mají strhnout z účtu.
Během provádění objednávky se mi odečítalo 5 minut, po kterých měly být vstupenky nabídnuty jinému zákazníkovi, protože byl o ně velký zájem, takže jsem se dostala do velkého stresu.
Zjistila jsem, že u Viagogo není možné objednávku zrušit, ani je kontaktovat prostřednictvím e-mailu, nabízí pouze on-line zákaznickou podporu, která je naprosto k ničemu (radí prodat lístky dál - ovšem jak to udělat, když máte zakoupené lístky dostat v den a v místě konání akce, to už neřeší). Napsala jsem jim prostřednictvím formuláře "nenalezl jsem odpověď", že chci objednávku zrušit, ale na odpověď můžu čekat i měsíce.
Jelikož nebylo možné objednávku ani provedenou transakci zrušit, musela jsem kontaktovat svou banku a nechat si zablokovat kartu, a teď se modlím, aby platba za 2 vstupenky včetně šílených poplatků mírně přesahující výši mé měsíční výplaty neodešla a já nemusela do další výplaty jíst suché kůrky.


Produkt

lístky na koncert Metallicy


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2018 07:16, před 7 lety

Odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).

Pokud by společnost uváděla klamavé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:24, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.