Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Chtěla jsem si koupit lístky na koncert Metallicy, byly velmi drahé, ale mé zděšení bylo ještě větší, když mi nepřišla žádná potvrzovací sms, která obyčejně při platbě kartou přes internet chodí, a když jsem uviděla částku a poplatky v čekajících platbách, které se mi mají strhnout z účtu.
Během provádění objednávky se mi odečítalo 5 minut, po kterých měly být vstupenky nabídnuty jinému zákazníkovi, protože byl o ně velký zájem, takže jsem se dostala do velkého stresu.
Zjistila jsem, že u Viagogo není možné objednávku zrušit, ani je kontaktovat prostřednictvím e-mailu, nabízí pouze on-line zákaznickou podporu, která je naprosto k ničemu (radí prodat lístky dál - ovšem jak to udělat, když máte zakoupené lístky dostat v den a v místě konání akce, to už neřeší). Napsala jsem jim prostřednictvím formuláře "nenalezl jsem odpověď", že chci objednávku zrušit, ale na odpověď můžu čekat i měsíce.
Jelikož nebylo možné objednávku ani provedenou transakci zrušit, musela jsem kontaktovat svou banku a nechat si zablokovat kartu, a teď se modlím, aby platba za 2 vstupenky včetně šílených poplatků mírně přesahující výši mé měsíční výplaty neodešla a já nemusela do další výplaty jíst suché kůrky.
lístky na koncert Metallicy
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla klamavé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.