Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#21511Nespokojenost s uzavřením nového tarifu na telefonování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2018, před 7 lety

Karel Pokorný

Znění stížnosti

Navštívil jsem jednatelství T-mobile v Kladně, abych změnil pro mě nevýhodný tarif na telefonování s internetem. TV a internet provozuji od UPC k plné spokojenosti. Místo nového tarifu na telefon jsem byl různými polopravdami a nesprávnými a nedostatečnými
informacemi dotlačen k podepsání smlouvy na tarif společný pro TV,
internet i telefon, který jak jsem zjistil je pro mě nevýhodný.
Jako příklad uvádím: 1/ Setobox na TV jsem dostal zdarma, ale Setobox pro internet prý momentálně nemají, takže přijde v nejbližší den poštou. Ani zmínka o tom, že za něj musím zaplatit
1000,- Kč. 2/ Na dotaz, zda je možný provoz druhého TV v jiné místnosti prý není žádný problém. Asi po týdnu, když jsem to chtěl realizovat jsem se dověděl, že je to možné po zakoupení dalšího Setoboxu za 1600,-Kč. 3/ Byl jsem informován, že nemusím vejít ve styk s UPC (abych se odhlásil), že vše zařídí T-mobile. Po dvou měsících jsem zjistil, že stále platím UPC a že normálně funguje.
Proto jsem se přepnul zpět na UPC, které má na TV i internetu větší
komfort a tudíž bych u něj raději zůstal. Jsem důchodce 78 let, u T-mobile jsem asi 14 let, pomozte mi prosím vyřešit můj problém s co nejmenší finanční ztrátou.


Požadované řešení

1/ S TV a internetem bych rád zůstal u UPC.
2/ S telefonem bych chtěl být u T-mobile ale s lepším
tarifem, který jsem původně chtěl. Mám chytrý telefon, který od tohoto šíleného tarifu provozuji absolutně minimálně, veškeré telefony se snažím vyřizovat telefonem své ženy. Aplikace, které potřebují připojení k internetu od té doby nepoužívám vůbec
Prosím tedy, abych za svou neobezřetnost při uzavírání nového tarifu s ohledem na dobu uzavření smlouvy byl finančně postižen co nejméně.
Děkuji Karel Pokorný Míru 1182 Kladno 4
tel. 737 204 508


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 12:17, před 7 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, který mu vznikl v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Vůči společnosti je možné namítat neplatnost smlouvy z důvodu uvedení v omyl o rozhodující okolnosti dle § 583 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jestliže byl spotřebitel skutečně uveden v omyl tak, jak je popsáno ve stížnosti, měla by být dle našeho názoru uzavřená smlouva se spol. T-mobile neplatná.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje případná splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 16:21, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.