Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, po rozbalení prostřihovacích nůžek z krabice Makita JN 1601 se po cca 30 minutové činnosti navíc s přestávkami začalo z přístroje kouřit zapáchat a nůžky přestali pracovat. Po mé jistotě záruční opravy, jsem byl uveden překvapivého verdiktu ze strany prodejce tedy smluvního servisu Makita. S verdiktem odkazující se na návod k použití, kde tedy v jedné větě stojí: Nanesením strojního oleje na rysku řezání se prodlužuje životnost razníku a matrice. Tento návod tedy nepopisuje extrémní nutnost mazání, ani jeho naprostou důležitost ve vztahu k důležitosti fungování stroje, navíc v okamžiku kdy ho vybalím z krabice. Z tohoto důvodu se domnívám že mi reklamace měla být uznána. Reklamace mi nebyla uznána z důvodu nedodržení technologického postupu prací!!!(verdikt pana Kellnera Michala)
Veškerou komunikaci se servisem a vyjádření o zamítnutí reklamace mohu zaslat. Z tohoto důvodu, jisté nespravedlnosti a bezmocnosti se tedy obracím na Vás s prosbou o pomoc v této věci.
Děkuji velice za možnou pomoc s pozdravem
Petr Janko
prostřihovací nůžky Makita JN 1606
Uznání záruční opravy prostřihovacích nůžek Makita JN 1606.
Pro smírné řešení úhrady jen 50% ceny požadované servisem.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.