Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jako mnoho znás jsem potvrdila členství ve výše uvedené firmě poplatek za 149Kč/měsic stržené z platební karty. Na dotaz seznamce z jakého důvodu mi strhli 156Kč mi bylo naráz sděleno, že platba je 39Kč/týden.Bohužel jsem dál nehledala souvislosti a nyní se mi jako všem strhla částka 2254,-Kč za "Premiové členství"
Ve smlouvě je uvedeno, že zpoplatněnou sluzbu zakoupenou prostřednictvím webové stranky se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání o 3,6 nebo 12 měsíců.Já si objednala službu na měsíc a dálší informace od firmy Academic Single nepřišla.Tato firma si může asi dovolit v české republice všechno.
Dále je uvedeno, že výpověď nelze pouhým vymazáním profilu, ale píšemním vypovězením, kdy formulář je uveden v Profilu u fotky kam mě academic single nasměroval..bohuželt tam není nic..viz odkaz:
V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
jediné co v profilu je uvedenené je toto:
Vaše členství
Registrován/-a od6. 1. 2018
JstePREMIUM
Klikněte sem a zobrazte základní odpovědi týkající se Vašeho členství.
"zde je uveden je všeobecný popis"
Pro správu Premium plánu klikněte sem a získejte více informací.
Správa mého Premium členství
Jak Prémiový člen můžete:
Neomezené posílání zpráv
Přečtěte si všechny zprávy
Prohlédněte si své návštěvníky
Podívejte se na fotky uvolněné speciálně pro Vás
Přidat profil k seznamu oblíbených.
Status členství:
Premium člen, 1 měsíc členství
"Členství jste si zakoupili dne 8. 1. 2018. Pouze jako Premium člen můžete naplno využívat náš servis a získat plnou podporu při hledání toho pravého partnera. Přístup k nastevení účtu budete mít v momentě, kdy bude Vaše platba zpracována. To může trvat i několik dní, děkujeme za Vaši trpělivost."
Smazat můj profil - a to se nedoporučuje.
Můžete mi prosím poradadit jakým způsobem vypovědět a zrušit smlouvu, kterou jsem nechtěla a tato firma si může obnovovat členství bez toho aniž by zákazníka upozornila na jakou dobu a za jakou částku?? děkuji za pomoc N.Bátková
zrušit členství, vrácení peněz zpět na účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: K6BDOC94
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.