Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21523Výpověď smlouvy Premium členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2018, před 7 lety

veronika kodetová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci vypovědět smlouvu na Premium členství (uzavřenou 29.1.2018) u společnosti Be2 uzavřenou na dobu 1 měsíce. Pro zrušení členství je nutné smlouvu vypovědět 14 dní před koncem platnosti smlouvy (což je 15.2.2018). Dne 13.2.2018 jsem poslala výpověď doporučeným dopisem na uváděnou adresu, jako přílohu e-mailu na zakaznickyservis@be2.cz a dnes (14.2.2018) i faxem na uváděné číslo v podmínkách výpovědi smlouvy.
Pro všechny 3 varianty mám doklad o odeslání.
Po mé opětovné výzvě společnosti Be2 k vyjádření se o stavu mé výpovědi stále nedostávám žádnou odpověď, pouze mi přišel automatizovaně generovaný e-mail jak účet zrušit přes aplikaci (což ale nelze provést bez zrušení členství).

Vzhledem k tomu, že se měsíční členství snažím všemi možnými způsoby zrušit (zatím pravděpodobně bezvýsledně), opravdu nemám zájem o automatické pokračování členství po dobu 3 měsíců (za 2247,- Kč).

Prosím tedy o zrušení Premium členství.

Děkuji


Požadované řešení

Zrušit Premium členství, které bylo uzavřené 29.1.2018; smazat profil a v žádném případě neprodlužovat členství na další měsíce!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 12:16, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2018 11:34, před 7 lety

ID: G7VFLG70


Dobrý den, paní Kodetová.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.2.2018 11:39, před 7 lety


veronika kodetová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
ano, zákaznické centrum mě již informovalo a záležitost je vyřízená.
Děkuji
Kodetová