Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
chci vypovědět smlouvu na Premium členství (uzavřenou 29.1.2018) u společnosti Be2 uzavřenou na dobu 1 měsíce. Pro zrušení členství je nutné smlouvu vypovědět 14 dní před koncem platnosti smlouvy (což je 15.2.2018). Dne 13.2.2018 jsem poslala výpověď doporučeným dopisem na uváděnou adresu, jako přílohu e-mailu na zakaznickyservis@be2.cz a dnes (14.2.2018) i faxem na uváděné číslo v podmínkách výpovědi smlouvy.
Pro všechny 3 varianty mám doklad o odeslání.
Po mé opětovné výzvě společnosti Be2 k vyjádření se o stavu mé výpovědi stále nedostávám žádnou odpověď, pouze mi přišel automatizovaně generovaný e-mail jak účet zrušit přes aplikaci (což ale nelze provést bez zrušení členství).
Vzhledem k tomu, že se měsíční členství snažím všemi možnými způsoby zrušit (zatím pravděpodobně bezvýsledně), opravdu nemám zájem o automatické pokračování členství po dobu 3 měsíců (za 2247,- Kč).
Prosím tedy o zrušení Premium členství.
Děkuji
Zrušit Premium členství, které bylo uzavřené 29.1.2018; smazat profil a v žádném případě neprodlužovat členství na další měsíce!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: G7VFLG70
Dobrý den, paní Kodetová.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
ano, zákaznické centrum mě již informovalo a záležitost je vyřízená.
Děkuji
Kodetová