Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21525Účtování poplatku za další neobjednané období a vymáhání této částky jako dluhu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2018, před 7 lety

Jaroslava Novotna

Znění stížnosti

Dobrý den , moje stížnost se neliší od předchozích, scénář je podobný, s tím rozdílem, že nedošlo ke stržení částky, ale prostřednictvím vymáhací společnostiIntrum Justitia Czech ( pro be2 ) na částku 88 EU.

Žádám o radu , jak nejlépe postupovat.


Členstvi na zkoušku jsem zaplatila 4.11.2017 na jedem měsic.
Brzy jsem pochopila, že tato seznamka je k ničemu a přestala jsem tam chodit.
Až v lednu, kdy jsem chtěla zastavit zasílání nabídek od společnosti be2, jsem se tam přihlásila, a zjistila, že účet je zablokovaný s oznámenim o dluhu a vymáhaní.
Komunikace byla automatická, takže jsem poslala písemnou výpověď dne 24.1.2018 , jak jsem toto zjistila, neboť se mnou nikdo na přímo nekomunikoval.


Požadované řešení

Myslím si, že pokud bych něco dlužila, tak max. 1,5 měsíce tj. od 4.12.2017 do data výpovědi tj. 24.1.2018.
To jakým způsobem to je postavené -za žádné služby nepřiměřená částka a bez oznámení- je věc už dalšího řešení.

Moje otázka je, jak tedy mám postupovat.S kým jednat s be2 to nelze, nikdo není na příjmu jen automat.Nebo mám zaplatit celou částku 88 EUR ?to se mi nechce už z principu, že se zjevně jedná o neseriozní jednání.

Velmi děkuji za radu a pomoc.
Jaroslava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 11:22, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2018 11:11, před 7 lety

ID: WQAVFE32


Dobrý den, paní Novotná.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 04/11/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 20:55, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2018 19:45, před 7 lety


Jaroslava Novotna

dobrý den,
pročetla jsem si podmínky společnosti Be2, a přeně tato citace "Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením)." je to, na čem společnost vydělává.
Je to chyba, že jsem si řádně nepřečetla.

Ale na straně be2 je nesprávné nevím zda nezákonné to,že zablokují účet, ale moje data jsou stále zveřejňována, i když výpověď už byla doručena před celým měsícem.
Případ předali k vymahačské společnosti, ale nikdo se mnou opětna tel. nekomunikoval - takže jsem vlastně nemohla nic dělat, až do doby, kdy se vymahačská společnost ozvala mailem sama.
Rozhodla jsem se částku uhradit, a vše tak už skončit se společností, o které vim, že hřeší na tom, že si lidé důkladně nedočtou podmínky. Pak opět trvalo 14 dní, něž mi bylo umožněno se odhlásit a vše ukončit s be2. Po celou tu dobu se moje údaje vesele zobrazovaly na seznamce, i když jsem minimálně 5x žádala o stažení osobních údajů, i když jsem dluh zaplatila, a vlastně jsem již měla předplaceno. Nicméně jsem se do účtu nedostala, až po těch 14 dnech po zaplacení.
Vše jsem si sama smazala a dnes už mám klid.
Je to ponaučení ale férové jednání to v žádném případě není. Určitě ani služby,které seznamka nabízí neodpovídají ceně.Profily jsou smyšlené, odpovědi se generují automaticky, což má působit důvěryhodně, že si s někým píšete.

V každém případě moc děkuji za vaši pomoc, vysvětlení a podporu.
díky,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2018 12:20, před 7 lety

Postup, kdy společnost nereaguje na výpověď, a především na žádost o osdtranění osobních údajů z databáze, bez zbytečného odkladu, není dle našeho názoru v pořádku.

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.