Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#21529Kachny za 39.90

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2018, před 7 lety

Stanislav Lipenský

Znění stížnosti

Kaufland Havířov ul.U Stadionu.Jak je možné,že dne 15.2.2018 je zahájen prodej kachen,který trvá pouze 4 minuty,a další už nejsou.Toto je výsměch zákazníkům,kteří do Kauflandu přijeli z dalekého okolí,a akorát otřeli hubu.Jestli se chcete vytahovat a lákat zákazníky tím to stylem,že za 4 minuty už nemáte žádné kachny,tak to je moc ubohé.Zde je vidět jak vám záleží na zákazníkovi.A to nejsou jenom kachny,to je i jiné zboží ve vašich slavných slevách,kde si ze zákazníků děláte vyloženě legraci.Vím,že ve vašem letáku je do vyprodání zásob,ale jedna paleta na takové město jako je Havířov,je uboze málo. s pozdravem Lipenský Těrlicko


Požadované řešení

Než takovou slevu,tak je lepší žádnou.Aspoň nebudete provokovat zákazníky,a dělat si ze zákazníků srandu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 09:14, před 7 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2018 09:53, před 7 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2018 10:35, před 7 lety


Stanislav Lipenský

Jak je možné,že v Ostravských Kauflandech ty kachny jsou,v tu dobu reklamy a v Havířově nejsou.Tady absolutně selhal management,který tyto akce domlouvá a ručí za tyto akce.Jestli podle vašeho vyjádření je v pořádku prodej kachen pouze 4 minuty v pořádku,tak to hraničí s klamavou reklamou.Moji stížnost i vaše vyjádřeni zkopíruju a pošlu inspekci ČOI, a Živnostenskému úřadu, ať se k tomu vyjádří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 07:10, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2018 13:40, před 7 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2018 10:07, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 20:08, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.