Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Kaufland Havířov ul.U Stadionu.Jak je možné,že dne 15.2.2018 je zahájen prodej kachen,který trvá pouze 4 minuty,a další už nejsou.Toto je výsměch zákazníkům,kteří do Kauflandu přijeli z dalekého okolí,a akorát otřeli hubu.Jestli se chcete vytahovat a lákat zákazníky tím to stylem,že za 4 minuty už nemáte žádné kachny,tak to je moc ubohé.Zde je vidět jak vám záleží na zákazníkovi.A to nejsou jenom kachny,to je i jiné zboží ve vašich slavných slevách,kde si ze zákazníků děláte vyloženě legraci.Vím,že ve vašem letáku je do vyprodání zásob,ale jedna paleta na takové město jako je Havířov,je uboze málo. s pozdravem Lipenský Těrlicko
Než takovou slevu,tak je lepší žádnou.Aspoň nebudete provokovat zákazníky,a dělat si ze zákazníků srandu.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Jak je možné,že v Ostravských Kauflandech ty kachny jsou,v tu dobu reklamy a v Havířově nejsou.Tady absolutně selhal management,který tyto akce domlouvá a ručí za tyto akce.Jestli podle vašeho vyjádření je v pořádku prodej kachen pouze 4 minuty v pořádku,tak to hraničí s klamavou reklamou.Moji stížnost i vaše vyjádřeni zkopíruju a pošlu inspekci ČOI, a Živnostenskému úřadu, ať se k tomu vyjádří.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.