Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 15.2. v 7 hod. 15 minut jsme přijeli nakupovat do OD Kaufland za Olomouckou ulicí v Prostějově. Mimo ostatní nákup jsme měli zájem o chlazenou kachnu, která byla v akční v nabídce v letáku. Kachna nebyla. Na informaci jsme se dověděli, že kachny byly vyprodané během pouhých 4 minut!!!!!!!!! Zákazníků, kteří byli v podobné situaci jako my, bylo v tomto časovém intervalu asi 100. Jak je možné, že se řetězec k zákazníkům takto chová? Snad i začínající manažer přece ví, že za avizovazovanou cenu bude o tento produkt enormní zájem. V Prostějově ovšem dostali 20 kartonů!!!!!! (Přitom jeden zákazník si mohl zakoupit 5 ks)
Slečna Klára Komínková na zákaznické lince mi sdělila, že zásobení bylo dostatečné a nedal se předpokládat takový zájem zákazníků. To se mi zdá kulantně řečeno velmi, velmi, úsměvné!Rovněž mi nedokázala absolutně sdělit,jak bude situace vypadat v dalších dnech, pouze se velmi vágně vyjádřila, že zítra by rovněž kachny měly být dovezeny. Ovšem záruka dostatečného množství žádná a opakování stejné situace tedy velmi pravděpodobné.
ve vašem řetězci jsem už utratila opravdu hodně peněz, protože každý týden se jedná o částku cca 1500 Kč,-. Takové jednání se zákazníky je velmi urážející.
Očekávám kvalifikovanou odpověď a především záruku, že pokud si půjdu požadovaný produkt koupit, dostanu ho!
Požaduji odpověď, zda zítra bude v prodeji dostatečný počet chlazených kachen
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Se zákazníky komunikujeme prostřednictvím telefonu, jako tomu bylo ve Vašem případně, nebo e-mailem. S důvěrou se na nás můžete obrátit také prostřednictvím internetového formuláře na www.kaufland.cz/kontakt.
Děkujeme za pochopení,
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.