Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21532Neakceptování večerního doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2018, před 7 lety

Zita Řezáčová

Znění stížnosti

číslo zásilky: 40552101410
info o doručení přišlo dne 14.2.2018 v 16:57 vč. možnosti zaslat večerním doručováním. Okamžitě jsem toho využila a možnost večerního doručení do systému zadala (vč. potvrzovacího e-mailu.)

Dne 15.2.2018 v 7:18 volal řidič, že mi mezi 9 a 10 hod bude doručovat zásilku domů. Vysvětlovala jsem mu, že mám zadáno večerní doručování, nicméně mi namítl, že takovou informaci nemá a že mi zásilku může doručit jen do PPL ParcelShopu. To mě překvapilo, nicméně jsem mi nic jiného nezbylo než akceptovat, protože jsem byla v práci

V 8:48 mi přišla SMS, že mezi 17 - 21 hod mi zásilka bude doručena (domů na adresu). Byla jsem ráda, že se informace o večerním doručení našla a nebudu muset do PPL ParcelShopu.

V 9:40 mi přišla SMS, že zásilka je uložena v PPL ParcelShopu.

Nevím, kde nastala chyba, ale s přístupem PPL řidiče - p. Bartoše jsem absolutně nespokojena!! Proč nabízí PPL večerní doručování, když jejich řidiči jsou zhnilí doručovat v odpoledních hodinách !!!!


Produkt

číslo zásilky: 40552101410


Požadované řešení

nabízet služby, které jsou ochotni dodržovat a nebalamutit zákazníky možnostmi jiného doručování než zadaného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 10:49, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.