Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dne 15.2.2018 jsem se vypravil na nákup do Vaší počky K.Vary.V 07,05
hod jsem byl v sekci masných výrobkůkde měla být v akci kachna á 39,90Kč,ale nic jsem nenašel.Obrátil jsem se na obsluhu masa,bylo mi sděleno,že zboží nebylo dodáno.Poté jsem se ještě obrátil na doplňovače zboží masa ,ten mi též sdělilže zboží nebylo dodáno(s úsměvem ve tváři),tak jsem se odebral na nákup jiného sortimentu,načež když jsem nakoupil, chtěl jsem opustit prodejnu,najednou vidím srocení zákazníků u pultu masných výrobků a najednou se objevila paleta s požadovaným zbožím,což mě velice rozezlilo-buď personál odd masa nemá přehled o dodaném zboží nebo,což je horší a není to poprvé se personál zlomyslně baví na účet zákazníků!!!Žádám o prošetření záležitosti a sdělení vyřešení celé věci,jinak se obrátím na tisk a Vaši centrálu v Německu!!!
Děkuji
s pozdravem Ing Ivan Plasz
Vyřešení se zodpovědnými pracovníky pobočky masných výrobků Kaufland K.Vary
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na e-mailové adrese: service@kaufland.cz nebo na bezplatné lince 800 165 894. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.