Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21534ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZRUŠENIE PRÉMIOVÉHO ČLENSTVA

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2018, před 7 lety

Lenka Maskaľova

Znění stížnosti

Dobry den, chcem zrusit ucet na www.be2.sk kde mi neopravnene strhli po 1 mesiaci registracie 59,70 eur . Zrušenie premioveho členstva nie je možne,lebo sa k nemu neviem ani dostať a deaktivovať ho pomocou zakaznickeho centra je nemožne.

Už som im pisala ale došiel mi email od Centrum Holdings . Beži mi čas 14 dni dokedy môžem podľa zakona bezdôvodne vratiť tovar/službu čo si v tomto pripade samozrejme uplatňujem a požadujem vratenie peňazi.

Chem zrušiť premium, vratiť peniaze a uplne vymazať ucet

Ďakujem veľmi pekne za pomoc


Požadované řešení

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY , ZRUŠENIE PRÉMIOVÉHO ČLENSTVA A VRÁTENIE PEŇAZÍ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2018 11:18, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2018 11:15, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.2.2018 19:30, před 7 lety


Lenka Maskaľova

zdravim posielam emailovu adresu na ktoru som sa zaregistrovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 20:27, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2018 13:29, před 7 lety

ID: UL4MDP89


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 05/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradia a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 06/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2018 14:24, před 7 lety


Lenka Maskaľova

Zdravím,
ano suhlasila som na jeden mesiac,kedže mi vaša spoločnosť neumožnila odhlasiť sa, lebo emailom odoslať vypoveď nebolo možne a zaroveň ma neinformovala o sume ,ktorú budem musieť zaplatiť, uplatňujem si podľa zakona 14 dni dokedy môžem bezdôvodne vratiť tovar/službu,požadujem vratenie peňazi a uplne vymazať učet .Nechcem vaše premiove členstvo, ktore ste mi predlžili do 06.05.2018 . Požadujem okamžite zrušenie členstva a profilu.

Ďakujem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 17:56, před 7 lety

V tomto a podobných případech je zásadní, zdali spotřebitel platně souhlasil s automatickým prodlužováním svého závazku, anebo ne. Dle našich informací o tom, jak vypadá informace o automatickém prodloužení na platebních stránkách v případě společnosti be2, jsme toho názoru, že prodlužování závazku platně sjednáno není. Poskytnutou informaci je totiž zapotřebí posoudit nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Při zohlednění barvy a velikosti písma a jeho kontrastu s podkladem tak informaci hodnotíme jako nedostatečnou. V takové situaci nevzniká společnosti nárok na uhrazení jiné částky než měsíčního poplatku.

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má dále spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2018 12:59, před 7 lety

ID: UL4MDP89


Dobrý den.

Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 05/01/2018.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala prostřednictvím přílohy emailu, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email.

Cena prodlouženého Prémiového členství je uvedená na platební stránce a v rámci potvrzení o realizaci úhrady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2018 16:29, před 7 lety


Lenka Maskaľova

Pred využitím spoplatneného výkonu bude zákazník upozornený nato, že je výkon spoplatnený a bude mu oznámená výška platieb, ktoré bude musieť v prípade objednania uhradiť.
Námietky proti výške nákladov odpísaných z účtu alebo vyfaktúrovaných nákladov musí zákazník písomne predložiť voči be2 a zdôvodniť do šiestich (6) týždňov po odpísaní reklamovaných nákladov z účtu, popr. po prijatí faktúry. Ak zákazník neprednesie počas tejto šesťtýždňovej lehoty dôvodné námietky, sú náklady odpísané z účtu, popr. vyfaktúrované náklady považované za schválené.
V každom prípade bude zákazník informovaný o dobe platnosti,možnosti výpovede a inak uskutočnenom predlžení.
...to všetko sa uvadza vo vašich obchodných podmienkach , ale nič z toho ste nedodržali. zaplatila som vam 5eur na jeden mesiac na skúšku a hneď som získala premiove členstvo , takže nebolo možne ho zrušiť.Ak by to bolo možne , tak ako to uvádzate , už ho mam davno zrušene.Ale zjavne niesom jedina , čo ma problem sa s vašou spolocnosťou skontaktovať,čo mi pride zavádzajúce a nefer voči zákanikom .Taktiež som nebola informovana z vašej strany o výške poplatku,nedostala som žiadne potvrdenie,či fakturu začo som zaplatila.
Preto žiadam vašu spoločnosť o uplne zrušenie môjho profilu a okamžite zrušenie premioveho členstva. poplatok čo ste si stiahli z môjho učtu mi už očividne nevratite . No jednoznačne si neprajem ďalšiu spolupracu s vašou spoločnosťou a dufam ,že bude vo vašom zaujme doriešenie tejto zaležitosti,kedže pochybenie bolo z vašej strany.
Ďakujem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 09:38, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2018 10:41, před 7 lety

ID: UL4MDP89


Dobrý den, paní Maskaľová,

viz prosím informace, zprostředované v rámci předešlých komentářů:

V souvislosti s realizací prodloužení svého Prémiového členství (obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi) jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.sk a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 06/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2018 16:11, před 7 lety


Lenka Maskaľova

to je priam neskutočne...neviem ,či píšem nezrozumiteľným jazykom, alebo sa tato pochybná a úžernícka spoločnosť,ktorú by mali zrušiť chce aj naďalej obohacovať na zákazníkoch. Ak je zákazník nespokojný s danou službou a hlavne nemá šancu včas zrušiť premiove členstvo,lebo táto spoločnosť mu to neumožní,je to pochybenie z ich strany,nemôže vám predsa vnucovať , čo nechcete. Ak sa raz vyjadrím, že chcem okamžite zrušenie premioveho členstva,prečo ho mám platné do 6.5.2018 ? Ja si myslím ,že dostali včas vedieť, že si neprajem žiadne predlženie, veď tam je lehota 14 dní pred ukončením nasledujúceho mesiaca. Neočakávam už vrátenie peňazí za predošlý mesiac , ale nie som ochotná platiť tejto spoločnosti s ktorou nieje možné komunikovať až do 6.5.2018 .
Mám osloviť právnika , alebo podať trestné oznámenie?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 16:51, před 7 lety

V případě dalších právních kroků doporučujeme spotřebitelce oslovit advokáta a konzultovat je přímo s ním. Případné trestní oznámení však může podat sama na kterékoliv služebně Policie ČR. Za účelem dohledání advokáta může spotřebitelka využít naší databázi: https://www.dtest.cz/advokati nebo přímo vyhledávač České advokátní komory: http://vyhledavac.cak.cz/.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2018 13:40, před 7 lety

ID: UL4MDP89


Dobrý den, paní Maskaľová,

věnujte prosím pozornost předešlým komentářům:

Vaše Prémiové členství je platné (= uhrazené) do letošního května, pokud si však svůj profil přejete zrušit dříve, můžete tak - kdykoliv - učinit, a to dle výše uvedeného postupu z 22/02/2018 a 01/03/2018,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2018 13:58, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2018 14:39, před 7 lety


Lenka Maskaľova

Dobrý deň ,
vďaka vašej komunikácii s danou spoločnosťou sa mi podarilo nejakým zázrakom zrušiť nielen premiove členstvo ale aj profil,čo pred komunikaciou nebolo možné. Peniaze mi síce nevrátili späť, ale aspoň sa to dotiahlo do očakávaného záveru, Začo som Vám veľmi vďačná , ste super :)

Ďakujem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.