Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21538Be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2018, před 7 lety

Rudolf Hejl

Znění stížnosti

Dobry den...Muj scenar je stejny jako u ostatnich..Zaplatil jsem si na zkousku na mesic..Seznamka je k nicemu...Po nejake dobe si strhli sami najakou mensi castku..Coz jsem zacal resit,profil nesel smazat..Tak jsem napsa e-mail ze zadam o snazani ze to nejde..Bylo mi receno jak to mam udelat..Ale to taky proste neslo..Odpovedet na jejicj e-mail neslo...A dnes si stahli opet sami cca 2200!!!Co to ma byt....Moc Vas prosim o pomoc s ukoncenim s temito zlodeji.....dekuji R.H.


Požadované řešení

Navraceni platby2200kc..I pres pozadani o zruseni si vzali...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 09:02, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2018 11:54, před 7 lety

ID: 2SHSJF73


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.2.2018 14:19, před 7 lety


Rudolf Hejl

Dekuji teto strance...Zajimave je ze na muj popud to zrusit neslo...A najednou je moje premium clenstvy zruseno.Takze pocitam ze mi budou vraceny penize..?nikdo se me neptal a vzali..Kdyz si strhli 2247kc a platilo to tyden...Chapu to dobre...?Nebo je to totalni zlodejina...A okradli me o 2247kc za tyden...?Nehoraznozt..Novodoby zlodeji...zlamat jim ruce...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 19:02, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, dle obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je výpověď účinná jejím doručením. Doručením výpovědi tedy smlouva zaniká a spotřebitel má pak v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2018 14:00, před 7 lety

ID: 2SHSJF73


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 13/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2018 22:18, před 7 lety


Rudolf Hejl

Dobry den...Tak jsem dle jejich pravidel,odeslal pisemne dopis s vypovedenim k 24.2.
A prislo mi ze vypoved prijimaji a ukonci to k 5.mesici..
Ja nechci dalsi tri mesice..Jak prosim postupovat k okamzitemu ukonceni...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2018 14:15, před 7 lety

ID: 2SHSJF73


Dobrý den,

svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2018 08:47, před 7 lety


Rudolf Hejl

Vite co znamena zrusit...zrusit znamena vratit co jste si vzali vasema intrikama a zlodejinou...Proto jste mimo cr..Cesi by vam to tu zapalili...Vratte na co uz nemate narok kdyz koncim..pisemne to mate jak ste chteli(vlastne diky tomu kste si stahli dalsi penize..A zese vymluvy ja okrast lidi..Zlamat Vam ruce...Doufam ze se vam dobre spi kdyz okradate lidi...Jste vrcholova spina teto spolecnosti...!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 09:34, před 7 lety

Znovu opakujeme, že výpověď je účinná jejím doručením. Jestliže nebylo možné smlouvu ukončit z důvodu překážky na straně společnosti, nemůže společnost namítat, že bylo vypovězeno pozdě. Dovolíme si také požádat, aby vyjádření ke stížnostem byla vždy slušná a zdržela jakýchkoliv útočných výroků. V opačném případě je budeme nuceni částečně nebo úplně mazat.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2018 10:52, před 7 lety

ID: 2SHSJF73


Dobrý den,

pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Mějte prosím na paměti, že v případě dalších útočných výroků nebudeme na Vaše komentář/e reagovat,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2018 09:10, před 7 lety


Rudolf Hejl

Proste jen vMluvy a lzi...Pred vasim zlodejskym tahem..jsem Vas zadal o konec..Poslali jste spatny postup ukonceni..napsali jste ze to jde jen tak smazat..Pracuji v zahranici a nemam cas na takovedle intriky...Dle Vaseho postupu to neslo...Po te jste si vzali ikdyz jsem vas zadal o postup ukonceni...!Emaily MAM!Jen diky teto strance tak nejak reagujete a poslali jste spravny postup..A i pres ukonceni mi napisete ze si to mam sazat az v 5 mesici!Vy jste mi lhali a bytahli jste ze me penize!A jeste schvalne protaujete a lzete!Vyuzivate sklamanych lidi k vasemu blahu..Hienismus...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 10:27, před 7 lety

Dovolíme si tedy navrhnout, aby spotřebitel přiložil kopie e-mailů ke stížnosti. Může tak učinit při přidávání komentáře. Za tímto účelem na něj přeřazujeme stížnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2018 14:08, před 7 lety

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 15:19, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost reagovat na její vývoj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2018 14:21, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.