Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3.07.2013 som objednala detskú prilbu Giro Rascal, obj.č.293063. s platbou vopred v sume 1189,- Kč, v eurách 45,- €. Uvedenú prilbu nemali ani 24.júla, a Bikelab, v maili uvedený p. Tomáš Richter mi ponúkol vrátenie 45,-€. Po viacerých urgenciách som oznámila Bikelabu číslo účtu, na ktorý mi sumu majú vrátiť. Od oznámenia ubehli už 3 mesiace, no Bikelab už na moje maily ani nereaguje, telefón, tiež nedvíha ...
čiže nemám ani prilbu, ani peniaze
vrátiť mi 45,- €, ktoré Bikelab neoprávnene vlastní.
|
Tweet |
V případě, že došlo k uzavření smlouvy, kde prodejce není schopen ani po výzvě svůj závazek splnit, má kupující právo na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce a vrácení uhrazených finančních částek.
Bohužel se společnost Taguta Group, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.