Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den v prosinci 2017 jsme si nechaly u společnosti Czc sestavit Herní sestavu PC nemalé hodnoty,jako vánoční dárek. Bohužel už po týdnu při delším používání a nebo zapnutí náročnější hry vznikl problém. Větrák grafické karty se rozjede naplno a v tu chvíli odpojí monitor,který pouze píše,že je bez signálu. PC dále jede,ale obraz již nikoli.V danou chvíli nic nepomůže,pouze restart celého PC.Tato situace se několikrát opakovala a tak jsme přistoupily k reklamaci. PC se nám vrátilo s odpovědí,že pc je v pořádku a nebyla zjištěna žádná závada. Pc jsme tedy znovu zapojily a cca po 3 hodinách nastal stejný problém. Po telefonátu s technikem czc jsme se rozhodly znovu reklamovat grafickou kartu a přiložili jsme video na kterém byl celý problém natočen. Bohužel se nám opět vrátila karta se zprávou,že je vše v naprostém pořádku.Jelikož prodavač v Ostravské prodejně czc nám sdělil,že s tím nemůže nic dělat,zavolal jsem na zákaznickou linku czc, kde mi bylo sděleno že tomu slečna nerozumí a že máme pc znovu reklamovat. O den později přišla zpráva,že se popisovaný problém neprojevil a pokud s vyjádřením nesouhlasíme máme si nechat vyhotovit znalecký posudek nebo se obrátit na instituci ochraňující spotřebitele. Už vážně nevíme co dělat a je nám přístup czc na danou situaci dost podivný.Velice rádi by jsme celou situaci v klidu vyřešili,ale ze strany czc nám zatím pomocnou ruku nikdo nepodal...
Oprava do funkčního stavu - vrácení peněz
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.