Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,na portálu c-date, který provozuje firma Interdate S.A., jsem si zaplatil dne 11.1.2018 Premium členství - klasik. Z účtu mně byla odečtena automaticky bez mého odsouhlasení částka 180 Kč. Když jsem po měsíci využívání tohoto portálu zjistil, že nejsem s touto službou spokojen, napsal jsem výpověď, kterou jsem zaslal jako přílohu e-mailem na adresu service@c-date.cz Přišla mně však odpověď, že lhůtu pro podání výpovědi jsem zmeškal a že účet je prodloužen do 11.8.2018. Chtěl jsem Premium členství zrušit k 03/2018 a vědět, kotik tedy mám dopaltit, ale na mé další e-maily už nikdo neregoval. Tak že v tuto chvíli ani netuším, zda můžu účet smazat a kolik mám tedy platit.
c-date
Aby provozovatel firma Interdate S.A. reagovala namůj e-mail a sdělila, jaký je tedy nejbližší termín ukončení Premium účtu klasik, zda mnou zaslaná výpověď e-mailem je dostačující a že k tomuto tadu budou ukončeni vešechny sluvní vztahy a dále už nebudou nárokovat žádné platby.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: WXZFHB77
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 15/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.