Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dostala jsem e-mailovou zprávu o doručení balíku č. DR 5809338549C na mou adresu Jarmila Šteflová, Konrádova 9, 62800Brno, které se mělo uskutečnit dne 5. 2. 2014. Čekala jsem na doručení já a syn, ale nikdo nezazvonil, ani se neozval telefonicky. Až v noci mi byla doručena opět mailová zpráva, že doručení nebylo úspěšné a balík je na poště Brno 28, kam je ovšem špatné spojení. Doručení nemohlo být úspěšné, když nikdo z pošty se zásilkou nepřijel. Stejný den nám zcela zdařile doručila jinou zásilku domům PPL, jejichž služby jsou nesrovnatelně lepší než České pošty. Podobné neůspěšné doručování realizovala ČP letos již jednou a loni několikrát, zbytečně si beru volno z práce. Už mě to opravdu přestává bavit platit za tak nekvalitní služby a ulehčování si práce. Kdyby se to nestalo opakovaně, nenamáhám se s nějakou stížností. Prosím do budoucna o sjednání nápravy. Děkuji Šteflová
Zásilky skutečně doručování a zvonit na adresáty. Případně telefonicky, pokud je telefonní číslo k dispozici, v mém případě bylo, sdělit alespoň přibližně hodinu doručení zásilky a případně si ověřit, zda je adresát připraven zásilku převzít.
|
Tweet |
V případě, že ze strany České pošty došlo k pochybení, odpovídá za případnou škodu, kterou tím způsobila a zákazník může žádat slevu z ceny služby, která nebyla poskytnuta dle smlouvy. U služby balíku do ruky mají stanoveno, že garantují doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: